*bölüm içinde texting de var*
bol yorum yapın, beklediğiniz harlena dramasını diğer bölüm patlatıcam ;)))
"Hailey!"
Kapı ziline bastıktan sonra cebimde duran telefonumu çıkarttım ve grupta akmakta olan sohbetin mesajlarını okudum. Israrla gitmemi istiyordu ama onun dileğini yerine getirmeyecektim.
"Hailey, aç şu kapıyı!"
"Justin, git buradan!"
Buruk ve ağır çıkan sesi aklıma sadece tek bir şeyi getirdi. Çakırkeyf olmuştu.
"Hailey, bebeğim, lütfen aç şu kapıyı."
"Justin, lütfen git. Jay seni burada görürse daha kötü olurum. Benim kötü olmamı istemezsin,değil mi?"
O şerefsizin ismini duymak kalbimde bir şeylerin kımıldamasına sebep oldu. Hailey'in o çocuğu sevdiğine inanmak istemiyordum. Onunla sadece beni unutmak için görüşüyordu.
"Hailey, kapıyı açmadan gitmeyeceğim." dedikten sonra biraz gürültü ile, ayakta durduğum yere çöktüm. "Sen kapıyı açana kadar burada oturmuş bir şekilde bekleyeceğim."
"Ben evden çıkana kadar bekleyeceksin o zaman." diye mırıldandı kelimeleri biraz yuvarlayarak. Onunda oturduğunu tahmin edebiliyordum.
"Bekleyeceğim Hails."
"Bana öyle söyleme. Artık seninle yakın değiliz."
"Bunun sorumlusu olduğum için kendimden nefret ediyorum."
"Etmelisin." dedikten sonra kendini iyi hissetmeyeceğini bile bile aylardır konuşmaktan çekindiği konuyu açtı. "Neden bize bunu yaptın Justin? Seni sevmiştim. Sen benim lanet olası kankamdın ama ben seni sevmiştim."
"Hala seviyorsun. Sadece bunu itiraf etmek istemiyorsun."
Ağlama sesi duyduğumda kendimden daha çok nefret ettim. Bir kızın ağlama sebebi olmak gerçekten nefret ettirici bir durumdu.
"Neden ben sana aşıkken gelmedin Justin?
"Her gece yatmadan önce ağlıyordum. Hüzünlü şarkılar eşliğinde, ağlayarak senin fotoğraflarına bakıyordum. O kızla çekildiğin fotoğraflara bile bakıyordum. Çünkü ekrandan bana gülümsüyordun."
"Hail-"
"Her gün gözümün içine baka baka onu öptün. Bana acı verdiğini bile bile yaptın. İkimizde arkadaşlık grubumuzu dağıtmak istemediğimiz için bir şeyleri görmezden geldik. Ben bana yapılanı görmezden geldin, sen ise beni."
"Ben seni görmezden gelmedim Hailey."
"O zaman neden? Neden benim sana aşık olduğumu bile bile o kızla çıktın?"
"O kıza aşıktım."
"Değildin. Sen öyle sandın. O sadece sana veriyordu." diye bağırdı. Bir kırılma sesi büyük bir ses çıkartırken eş zamanlı olarak onun haykırmasını duydum. "Bana aşık olduğunu söylüyorsan ya, o yalan. Bana aşık olduğunu sanıyorsun. Amelia'ya olduğun gibi. Ama yanılıyorsun. Ben istediğin şeyi sana vermeyeceğim. Vermek derken de... Anladın sen onu."
"Hailey, kendinde değilsin. Kendine gel."
"Kendim sensin. Geliyorum,sevmiyorsun."
"Sana aşığım işte. Nesini anlamak istemiyorsun?"
"Bana aşık değilsin. Kendini kandır!"
Oturduğum yerden hızla kalktım. Kapının tokmağına birkaç kez vurdum ve aynı anda bağırarak, "Hailey! Aç şu siktiğimin kapısını!" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hey babes 🌹 group chat
Short StoryJustin, ''selam bebeklerim'' adlı grubu kurdu. |group chat| #kısahikaye #5 •justin •hailey •zayn •kylie •harry •selena 15.01.17 tüm hakları saklıdır ©