Ano nebo Ne

31 3 0
                                    

Druhý den šli do parku : povídali si .Najednou Kaelin řekla jsi moc hodnej a taky hezkej kluk a budu s tebou stršně táda chodit jestli máš furt zájem.Vážně Kaelin a to ti nevadí ten rozdíl??
A jaký?? Zeptala se Kaelin.
No ,že mě je pozítří 17 a tobě je 14. Jo a tady pro tebe něco mám. (Denis vitáhl ze zadní kapsi riflí červenou obálku a podal jí Kaelin.) Jé co to je??? Otevřela obálku a přečetla si to.) Ano moc ráda přijdu ale mohla by se mnou moje nejlepší kámoška Lili.
No jasně pro tebe všechno na světě Kaelin. Moc dík a dala mu pusu na tvář. Váu ( Řekl Denis)  Ja jejda. Co je Denisi?? Kaelin já už musím jí promin. Ahoj mám tě moc rád. Jo tak ahoj Denisi.
Když Kaelin přišla šla domu viděla Lili jak na ni čeká. Ahoj Lili zavolala z dálky Kaelin. Jé ahoj Kaelin. Tak jak to dopadlo??? Byl boží. Tak co Kaelin co ti říkal. Já chdím s Denisem: Jé.💜💜. Vážně seš dobrá. Když jsem mu řekla že s nim budu moc ráda chodit tak se zeptal jestli mi nevadí náš věkovej rozdí. Já :vůbec ne. A potom mi dal pozvánku na jeho narozeninovou oslavu a ty můžeš jít se mnou. Jo vážně řekla Lili. Lili??? Ano Kaelin??
Nemohla by si jít se mnou vybrat dárek. Samozřejmě že půjdu s tebou. Já potřebuju taky dárek. Ajo. Tak jdeme.

Malá pravděpodobnost ,ale velká láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat