Víkend utekl neskutečně rychle a Kaelin se v pondělí ráno chystala do školy. Bála se jestli má všechno a úplně zapomněla na Tomáše.
A Dokonce ztratila pojem o čase a už bylo 7:20. Když v tom zazvonil zvonek. Kaelin šla otevřít a kdo jiný než Tom. Tom se ji zeptal jestli už je připravena jít do školy. Ona řekla, že jo a doběhla si nahoru pro připravenou aktovku. Jakmile se vrátila, Tomáš si tam něco prohlížel a Kaelin se zeptala „můžeme už jít? "???? Tomáš se otočil jako kdyby se lekl. A hned odpověděl, že ano. Těšíš se do školy zeptala se Kaelin? Jo Docela jo. Máš úkol na Češtinu Kaelin? Jo mám ty? No víš já jsem si ho nechal doma na stole. Nedala by si mi ho prosím opsat? Jo moc ráda Češtinu máme až 5hodinu to si stihneš opsat. Hned jak to dořekla vcházeli jsme školy. Bylo 7:32. Měli ještě dost času do prvního zvonění. Vešli do třídy a šli k naší lavici. Všichni na nás koukali jako kdyby jsme byli nejzajímavější atrakce. Byli jsme zaskočeni. A proto se Kaelin zeptala „proč na nás tak koukáte? "?????? Najednou se všichni otočil a pokračovali ve svoji práci. Už to ráno bylo pro Kaelin dost náročné a zdlouhavé, nekonečné a teť ještě strávit dalších 7hodin ve škole . Jediný co ji uklidňovalo bylo to, že tento den ve škole stráví s Tomášem. Už bez něj nemohla udělat ani krok.První hodinu měli zeměpis. Kaelin věděla, že každou hodinu píšou podle toho jaký zápis si napsali. Kaelin otevřela sešit na zeměpis a řekla „óú ne" budeme psát z celé Ameriky hlavně z Kanady a USA. Hned zasedla do lavice a začala se učit. Tomáš se zeptal co dělá , co se to učí. Kaelin odpověděla, že se učí zeměpis a, že píšeme písemku. To si ze mě děláš sranda snad. „Sedl si vedle Kaelin a začal se učit s ní. To snad ne. Toho je strašně hodně. To se nedá naučit. Po 10min. zazvonilo první zvonění. Kaelin a Tomáš se okamžitě zvedli a šli se připravit na hodinu. Potom zjistili v jaké učebně jsou okamžitě se tam vydali. Učitelka tam dávno už byla. My dva jsme zasedli znovu do lavic a začli se znovu učit (nebyla jiná možnost pokud jsi chtěla dostat 1nebo2)!!!
Tak nakonec jsme se učili zbytečně řekla Kaelin na konci hodiny. Ale stejně měla dobrý pocit z toho, že kdybychom psali měla by 1.
(„Nebudu to prodlužovat ")
Odpoledne 15:00Kaelin a Tomáš šli spolu ze školy a v tom je spatří Denis. Denis k ním hned přiběhl a zeptal se Kaelin jestli by s ní nemohl mluvit. Ona řekla „v žádném případě". Ale Tomáš nevěděl kdo to je a tak ji přemluvil. Tomášova přemluva pomohla. Kaelin tedy šla. Denis se ji najednou zeptal „to je jako tvůj nový kluk " Kaelin odpověděla „proč tě to jako zajímá!!!nemusí "!!! No počkej Kaelin já jsem ti to chtěl už hodně krát vysvětlit ale ty jsi mě nenechala. Nech mě to ti vysvětlit prosím😢😊😇. Tak dobře.
20min. Vysvětlování
Denis dokončil poslední větu a Kaelin se mu malém vysmála, zeptala se: „proč teda si mi to neřekl, že si s ní začal chodit???" Hned se otočila a šla za Tomášem. Byla nešťastná a hrozně naštvaná. Když se ji Tomáš ptal co chtěl, ona mu odpověděla „nechci o tom mluvit" promiň. JoJo dobrý chápu to já se omlouvám.
Když dorazila domů skočila do postele a začala přemýšlet ale moc jí to nešlo nemohla vzpomínat na ten den ,kdy ho viděla bez ani jediné kapičky slzy. Nevěděla co si má o Denisovi myslet. Najednou do pokoje vtrhla Kaelinina malá sestřička(Eli). Kaelin se na ni obrátila a začala na ni ať vypadne.
ČTEŠ
Malá pravděpodobnost ,ale velká láska
De TodoJe to o holce které je 14 let (Kaelin) a zamilovala se do kluka kterému bude 17 let (Denis). Jenže oni dva se nenávideli ( měli k tomu dost důvodů). Ale nakonec spolu budou...........???