1.0

68 12 8
                                    

Jimin kaç dakikadır kapıda Miray'ı bekliyodu ama hala gelmemişti. En sonunda koşarak gelen bi Miray görüldü.

"Üzgünüm beklettim mi?"

"Çok değil"

"Sevindim"

"Seni eve bırakiyim o zaman"

"G-gerek yok, ben kendim gidebilirim"

"Gerek var, hadi önden ilerle"

"P-peki"

Ikisi de hiç konuşmadan Miray'ın evine doğru yürümeye başladı.
Sonunda varmışlardı.

"O zaman ben çıkiyim, sende evine git. Ben gelirim sonradan"

"Bizim evin yolunu bilmiyorsun, ben burda bekleyebilirim"

"H-hayır, gerek yok, sen k-konum atsan yeter"

"Emin misin?"

"Evet"

"Pekala, o zaman hoşçakal"

"Hoşçakal"

Miray derin bi nefes verdi ve kendi kendine "Pekala, sanırım konumsuz da bulabilirim" dedi.

Eve girdi, bi kaç şey haletti ve şüphe çekmemek için Jimin'den konum atmasını istedi.
Miray konuma gerek kalmadan direk yürüdü, sonunda varmıştı. Kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı, zile bastı. Kapı açıldı ve içeri girdi, etrafına bakındı. Jimin gerçekten de çok güzel bi apartmanda oturuyordu.
Jimin'in oturduğu kata çıktı, Jimin kapının önünde bekliyodu.

Miray'ı görünce el salladı, Miray'da ona el salladı.

"Hoşgeldin, içeri gel" dedi Jimin gülümseyerek.

Miray çekingen bi tavırla içeri girdi, etrafına bakınınca resmen büyülenmişti. Evleri cidden çok güzeldi.

"Odamda çalışalım mı?"

"N-ne, odanda? Tamam, o-olur"

Ikisi beraber Jimin'in odasına çıktı, Miray Jimin'in odasına gireceği için heyecanlıydı. Artık hayallerini o odayı da katardı. (Y/N: Fesat mod; on)

Jimin önde, Miray arkada odaya girdiler. Miray içinden geçirdi "Bu oda efsane güzel *-*".

"Hadi başlayalım" dedi Jimin.

"Tamam"

Ikisi beraber ön hazırlıkları yaptılar. Miray hiçbirşey getirmediği için biraz mahçuptu.

Saat 7 olmuştu, Miray saate bakmıştı bayağı geç olduğunu farketmişti.

"Şey ben gitsem iyi olcak saat bayağı geç oldu"

"Tamam, beraber çıkalım seni evine bırakiyim"

"Hayır, hiç gerek yok kendim gidebilirim"

"Olmaz, ben seni bırakırım"

"Peki"

Ikisi beraber hazırlandılar ve çıktılar. Hava bayağı kararmıştı ve soğuktu. Miray konuşmak istiyodu ama utancından bunu yapamıyodu, tam konuşacaktı ki evine varmışlardı.

"Evime kadar bıraktığın için teşekkürler"

"Önemli değil, yarın görüşürüz"

"Görüşürüz Jimin"

Miray, Jimin gözden kaybolana kadar arkasından baktı, sonra da eve çıktı. Bugün onun için bayağı güzel geçmişti. Fazla yorgundu, hemen uyuyakaldı.

You Not Love Me | JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin