1.6

55 7 2
                                    

Yarnın okul çıkışı olmustu bile,  (yarının okul çıkışı snsbsbzv) Jimin evine hızlıca gitti ve hazırlandı. Saat coktan 5(PM) olmustu. Evden çıktı ve restoranta doğru yol aldı. İceri girince Miray, Ceren ve Luhan'i gördü ve yanlarına gitti.

"Bakin Jimin gelmiş, selam Jimin"

"Selam noona, hyung ve Miray"

"Biraz geç kaldin?"

"Ole mi? Tam 5 die anlaşmamış miydik?"

"Hayır" dedi hepsi bi anda.

"Oh, sanrm ben karistirdim ehe"

"Otursana Jimin" dedi Miray.

"Oh ne? T-tamam" dedi ve Miray'ın yanina oturdu.

İkisinin de kalbi hızlıca atiordu.
Jimin konuşmaya başladı.

"Menüye bi bakalım mı?" hepsi başıyla onayladı ve garsondan menü istediler.

Luhan ve Ceren birlikte aynı menuye bakarken (*-*) Jimin ve Miray'da tek baslarna menüye bakiordu. Ceren oturdugu yerden kalkıp Miray ve Jimin'in yanina gitti, ikisininde elindeki menüyü aldı ve ortalarına bitane menü koydu. Jimin ve Miray meraklica ona baktı, Ceren onlara bakarak konuştu.

"İkimiz de aynı menüye bakacaksınız" dedi ve yerine geri oturdu. İkisi birden ayni menuye bakmaya başladılar. Bi kaç dakika sonra garson yanlarına geldi.

"Ne arzu edersiniz?" dedi elindeki ne olduğunu bilmediğim zımbırtı ve o zımbırtının kalemi ile.

"Biz sushi istiyoruz" dedi Luhan, kendisini ve Ceren'i göstererek.

"Peki siz?" dedi garson Miray ve Jimin' e bakarak.

İkisi aynı anda menüdeki bi yemeği gösterdi. Birbirlerine bakınca ayni secmis olduklarını gördüler ve utanıp başka tarafa baktılar.

"Kimchi istiosunuz dimi?" dedi garson onay bekleyerek.

"Evet" dedi ikisi de ayni anda.

"Peki efendim" dedi ve gitti garson.

Yemeklerini beklerken konuşmaya başladılar.

*****(konuşmaları biter ve yemek gelir)*****

(Yemeklerini yedikten ve biraz konuştuktan sonra)
(Burları yazmayı usendim aq)

"Jimin, Miray biz gitsek? Bi işimiz varda" dedi ceren.

"Sıkıntı olmaz, biz Jimin'le otururz"

"Tamam o zaman yarn görüşürüz" dedi Ceren, Luhan'ın koluna girdi ve beraber gittiler. (*-*)

Jimin ve Miray bir süre utangaçça oturdular. İkisi de bi sohbet başlatmak istiodu.

"Başka izledigin anime var mi?" dedi ve 'ne kadarda saçma bi soru' die içinden geçirdi Miray.

"Fazla izlediğim söylenemez ama Death Note'u izlemistim mesela"

"Onu bende izlemiştim çok güzel"

Böyle böyle konuşmaya başladılar, ve bayağı derin bi sohbet başladı. O sırada restorantın kapısı sertçe açıldı ve içeri saçlarını savurarak afilli afilli yürüyen bir kız girdi.
Yürüdü, yürüdü (pınarla yürüdü) ve hiç kimse yokmuş gibi Jimin ve Mirayn oturduğu masanin önünde durdu. Kız konustu.

"Jiminieee~ Bak kim geldi~"

"Ye-Yerim!?"

"Eveet~ Beni özledin mi~"

(Tatatatam! Iste Yerim!¡!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tatatatam! Iste Yerim!¡!)

Miray ayağı kalktı ve "Ben gitsem ii olck" dedi ve hızlıca restoranttan çıktı.

"Aptal!?!?! Sen niye geldin?!?!?!" Dedi Jimin, Yerime öfkeli bi şekilde.

You Not Love Me | JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin