6

129 9 2
                                    

Calvin Harris: Geçen sene Taylor'a paragöz diyen Zayn bu sene iş birliği yapıyorsunuz hayırdır?

Zayn: Geçen sene Taylor için benimle kavga eden Calvin bu sene bana Taylor'ı kötülüyorsun hayırdır?

Justin Bieber: Grammy adaylığım var

Demi Lovato: Benim de

Ariana Grande: Benim de

Miley Cyrus: Benim de bir zamanlar oldu

Selena Gomez gruptan ayrıldı.

Taylor Swift: Sizi Grammylerimle döverim.

Taylor Swift, Selena Gomez kişisini gruba ekledi.

Grammy, grup konusunu "Grammy adayı olanlar ve Grammy ödüllüler." olarak değiştirdi.

Selena Gomez gruptan ayrıldı.

Katy Perry, "Grammy adayı olanlar ve Grammy ödüllüler." olan konuyu "Spotlight ödülü olanlar" olarak değiştirdi.

Grammy, Zayn ve 76 kişi daha gruptan ayrıldı.

Michael Jackson: Vay anasını len mq

Katy Perry: Sen ölmedin mi aq

Michael Jackson: Legends never die.

♡♡♡

Hello guys.
Rica ediyorum, profilime girip "Burçlar" ve "Soğuk Espriler" adlı kitaplarıma bakar mısınız? Mizahsal ve okurken eğleneceğiniz biçimde yazdığımı düşünüyorum.

Ve geçen sene "DANGEROUS" adlı Zerrie kurgumu sildiğim için makinalı tüfekle saldıran Zerrie Shippers'a sürprizim var! "Nobody Like You" adlı kurguma bakıp oy ve yorum bırakabilirsiniz. Bu sefer silmeyeceğimden emin olabilirsiniz.

Lütfen yorum yapmayı ihmal etmeyin. Siz yorum yapmayınca beğenmediğinizi falan düşünüyorum.

Ünlüler ve WhatsApp #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin