25.nci kata çıktım ve olayın gerçekleşme beline baktım Erdal ve İbrahim le birlikte ve başka olay olmaması için ne gibi önlemler alabileceğimizi tartıştık .
Tabi belediye ve emniyet ekiplerine verdiğimiz ifadelerden hiç bahsetmiyorum bile .
Ertesi gün gene ofiste mail trafiğinin arasında çayımı yudumlarken ,
Ofisin kapısı çok hızlı birşekilde açıldı gelen Erdal dı- Yunus , senin adamlara ulaşamadım sanırsam çatıdalar
- ewet
- çabuk gelmen lazım sahayı besleyen pano dan yoğun dumanlar çıkıyor
Takımlarımı aldım ve hızlı birşekilde panoya koştum duman artık alevlere dönmüştü ve bir işçi yangını söndürmek için elindeki su dolu kovayı panoya serperken merdivenin 4. Basamağından işçinin üzerine atladım ve birlikte yere düştük
Neyaptını sanıyorsun dedim
Korkmuş bir sesle "söndürmeye çalışıyorum" dedi .
İşte ozaman anlamıştım eğitim almadığını .Erdal seslendim
-sen burda kal kimse yaklaşmasın
-tamam
Koşarak ana besleme panosuna gidip
Tüm şantiye nin enerjisini kestim pek kolay olmadı ancak yaptın ve tekrar yanan panoya geldim Erdal ile birlikte yangın türlerini alıp söndürdük .Daha sonra sahadan tüm işçileri çektik ve iş güvenliği eğitim biriminden arkadaşları çağırdık 2 gün boyunca herkese yeniden eğitim vermeleri için o sırada arızanın sebebini buldum yangına üretim hatalı 100 A bir sigorta sebebiyet vermişti yapacak bir çare yok tu panoya yediden yaptım ve enerjiyi tekrar sahaya verdim . Ofise gidip Mustafa beye olan biteni anlatan bir mail gönderdim . Sonrada Lanet bey Arife birşeyler söylüyordu.
-şu kurban işini yerine getir artık .
- gerçekten bu olanları kurban kesmemizemi baplıyorsun
- acayip acayip konuşma tabiki bağlanıyorum ancak bu insanların inanışları bunu gerektiriyor , hem inansak ne kaybederiz alttarafı bir koç keseceğiz . Herhangi bir işçimizin bir damla kanın dan daha değerli olamaz heralde .
- Tamam hallederiz
Deyip geliştirmişti Arif gene ya da ben öyle anla bilemiyorum, olaydan bir gün sonra sabah geldiğim de kapının önünde bir kalabalık var hemen gittim kurban kesiyorlardı.
Öğlene yemek sağlamdı,ne kadar yapılan işin yanında basit kalsada modemleri yükseltip yüzleri gülümsetiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adaklar Yerine Gelsin
Storie breviHerkezin bir adağa ihtiyacı olabilir ve herkez bir adak olabilir bu dünyada