Utku hemen atıldı.Hamdullah Utku'ya bakıp ne yaptığını anlamaya çalışıyordu.Sonra Utku elini cebine atınca adam bir adım öne gelip gülü bana uzattı.Utku'ya teşekkür eden gözlerle baktım.Hamdullah'ta aldığı gülü Betül'e uzattı.Ben ve Betül birbirimize şaşkın gözlerle bakıyorduk.Sonra tekrardan teşekkür ettik onlara.Utku gayet rahat görünüyordu fakat Hamdullah onun kadar rahat değildi belliki.Utku muabet yaratmaya çalışıyordu.Sonra ya yaşımıza gerçekten inanamıyorum dedi gülümseyerek.Bizde onlara bakıp güldük.Kafamda hiçbişey yoktu sadece anı yaşamaya bakıyordum.Utku ve Hamdullah'ı gülerek izliyordum.Utku bir sigara yaktı.Betül de masadan paketi alıp çakmağı istedi benden.Sigarayı yaktı baya neşeliydik Hamdullah çok az konuşuyordu.Onun bu tavırlarını hiç anlamamıştım.Vakit gittikçe ilerliyordu.Ara sıra saate bakıyordum.Başımı kaldırınca Utku nun bana baktığını gördüm ve tebessüm ettim.Saat 4 gibi artık kalksakmı Betül dedim.Betülde olur dercesine başını salladı.Utku da bizde kalkalım dedi Hamdullaha.Hesap için kasaya tam gidecekken Utku bi an önümüze geçti hesabı ödedi biz yok kabul edemeyiz desekte hesabı ödedi.Kasadaki adam ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Sonra merdivenlerden aşağıya indik.Görüşüruz dedik birbirime.Fakat hiç inanmıyordum bir daha görüşeceğimize.Betülle hastaneye doğru yürümeye başladık.Onun evi hastaneye yakındı ben de ordan otobüse binecektim.Yürürken bugünkü yaşadıklarımı düşünüyordum.Birden Betülün sesiyle irkildim.Ne oldu dedi.Hiç ya dalmışım sadece dedim.Nerelere daldın acaba der gibi ima etti.Amaaan be Betül sende ha diyip hafifçe koluna vurdum.Hastanenin önüne gelmiştik.Birbirimizi öpüp görüşürüz deyip ayrıldık.Bende karşıya geçip dolmuş bekleme başladım.Aklımda bin türlü şeyler dönüp duruyordu.Şimdi nolacaktı.