Gelen kalabalık yan masaya geçti.Garsona seslenip ek sandalye istediler.8-9 kişiydiler galiba , tam bakmadım çünkü telefonla ilgileniyordum.Ama içimden kim bunlar acaba diye düşündüm.
- Arife bi lavaboya gelir misin benimle?
-Betül gelsin kanka şimdi Sinan gelecek ona yolu tarif ediyorum.
Betüle hadi dercesine baktım. Kalktık ve lavobonun önünde bekledik.
-Hadi Esma girsene lavobo boş.
-Ya ben bahane olsun diye kaldırdım seni.
-Ne oldu da?
-Şu içerdeki beyaz tenli olan çocuk bakışlarıyla rahatsız ediyor , niye bakıyor acaba ?
-Bilmiyorum ki kanka bende anlamadım.
-Neyse hadi içeri geçelim.
Arife hala telefonla konuşuyordu, Betülse mesajlarına bakıyordu.Ben de birden ne yapsam acaba diye düşünürken Betül'e bir şarkı söylesene dedim.Sesi güzeldi , daha önce de birkaç kez dinlemiştim onu.
-Kalabalık kalkmak üzere o zaman soyliyim dedi.
Çok geçmeden masada sadece 4 kişi kaldı.Betüle hadi dercesine bir bakış attım.
Betül tam başlayacakken masadan iki kişi kalktı.Sadece iki kişi kalmıştı o koca kalabalıktan.Betüle hadi dedikten sonra başladı şarkı söylemeye.Birden yan masadakilerden birinin seslendiğini duyduk.
-Duet yapmaya ne dersin?
Betül önce şaşkın gözlerle bana baktıktan sonra bilmem dercesine dudağımı büktüm.Arife zaten çoktan gitmişti Sinanı karşılamaya.
-Olur da hangi şarkıyı söyleyecez?
-Herhangi bir şarkı olur ya ,fark etmez edi sarışın olan.Biraz şarkı söyledikten sonra , masaya gelmek için izin istediler.Benim için fark etmez dedim ve oturdular zaten , Betül'le ben yan yana oturuyorduk,onlar ise karşımızda.
-Ha bu arada isminiz neydi
-Esma ben
-Betül ben
Dedikten sonra bende onlara isimlerini sordum.
-Ben Utku
-Ben de Hamdullah.
Tanıştığımız memnun olduk dedikten sonra, Utku birden "kaç yaşındasınız " dedi.Betül'le aynanda 16 dedik.Yani 2000 liyiz işte diyip gülüştük.Utku ve Hamdullah şaşırmış olmalıydılar ki ciddimisiniz dediler.Evet , niye böyle bir tepki verdiniz ki dedim birden.Utku da daha büyük gösteriyorsunuz dedi. Birden hepimiz bi tebessüm ettik.Biraz sonra içeriye gül satan bi adam geldi.Utku ve Hamdullah bakarak bu güzel hanımlara bir gül almaz mısınız dedi.Utku ve Hamdullah da aynı biz gibi şaşırmışlardı,şimdi ne yapacaklardı ki alsan bir dert almasan bir dert diye düşündüler içlerinden.