To już druga reakcja! Nie myślałam, że ktoś w ogóle będzie to czytał, ale jednak jest już ponad 100 wyświetleń oraz 20 gwiazdek, aaa! ^^ I oby tak dalej hihi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zapraszam~!
Jimin
Dzisiaj rozpoczęły się wakacje, a więc chłopcy dostali parę dni wolnego od wydawnictwa. Dowiedziałaś się o tym przy jedzeniu kolacji siedząc koło siódemki przyjaciół. Ta wiadomość tak cię ucieszyła, że gwałtownie wstałaś z krzesła wszystkich strasząc (Nam korzystając z okazji zbił szklankę). W końcu nie będziesz wyczekiwać całego dnia w dormie by wrócili! Nie rozumiejąc dlaczego teraz reszta patrzy na Ciebie jak na jakiegoś kosmitę, próbowałaś wstrzymać śmiech - wyglądali komicznie! Pomimo duszenia się śmiechem zrozumiałaś dlaczego tak wyglądali za co przeprosiłaś i zaczęłaś pomagać Rapmonowi w sprzątaniu szkła. Poprawka -kazałaś mu przestać to robić bo z jego umiejętnościami wiadomo jak to mogło się skończyć. Namjoon po tej namowie wycofał się, a na jego miejsce błyskawicznie podszedł Jimin. Uroczo się uśmiechnął mówiąc, że ci pomoże.
Następnego ranka usłyszałaś straszne zamieszanie przez co obudziłaś się. Okazało się, że chłopcy postanowili wybrać się na plażę. Już planowali co masz ze sobą wziąć lecz oznajmiłaś iż masz dzisiaj lenia i nie masz zamiaru się z nimi tam wybrać, przyjaciele nie zmuszali Cię dłużej - sądzili, że i tak z Tobą nie wygrają.
~No więc i tak i tak zostałam sama~ pomyślałaś ciągle leżąc w łóżku. Zdecydowanie nie chciało ci się dzisiaj nic robić. W końcu jednak zgłodniałaś tym samym zmuszając Cię do wyjścia. Nie przejmowałaś się tym co masz na sobie skoro i tak nikogo nie było, a więc poszłaś do kuchni tylko w zwykłej za dużej koszulce.
Włączyłaś czajnik w celu nagrzania wody oraz wyjęłaś szklankę, wsypując do niej kawę ulatniając intensywny zapach. W tym momencie usłyszałaś jak coś zaskrzypiało. Wystraszona lekko podskoczyłaś i spojrzałaś skąd dochodzi ten dźwięk również chcąc się dowiedzieć co to spowodowało. Zastałaś opartego o ścianę Jimina który bacznie cię obserwował zawstydzając Cię tym. Zaczęłaś zalewać naparem naczynie próbując zignorować wcześniejszy widok.
Ustał obok Ciebie, a następnie jedną ręką wyjął z Twojej dłoni kawę szybko biorąc łyka, drugą za to sięgał coś z szafki nad waszymi głowami z iskrami w oczach, jak się później okazało wyjął paczkę z owocowymi gumami. Gdy tylko zobaczyłaś jaką na nie ma chęć niemal od razu mu je wyrwałaś i raz dwa włożyłaś [( ͡° ͜ʖ ͡° )] wszystkie do buzi wystawiając do zszokowanego chłopaka język, odwdzięczając się za kawę.V
Odkąd zamieszkałaś w dormie swoich przyjaciół, oni najwidoczniej wykorzystując Twoją płeć zrobili z Ciebie kurę domową. I to dosłownie- zmywałaś, sprzątałaś, prałaś, a nawet gotowałaś kiedy Jinowi się nie chciało. Nie przeszkadzało Ci to jednak, rozumiałaś, że mają full pracy jako swój zespół oraz rozumiałaś, że co jak co ale to mężczyźni.
CZYTASZ
GIF Reakcje BTS~!
FanficPrzekonaj się, jak ci koreańscy idole zareagują na daną przygodę związaną z Tobą!