Nominacje~ (◕◡◕) /

178 18 22
                                    

Siemka!

Dostałam moją pierwszą w życiu nominację od LikeJimin !

♥♥Nadal w to nie wierzę XD Dziękuję Ci XDD ♥♥

W każdym razie!

Zasady:

Ma się na to tydzień

15 faktów o sobie oraz 15 następnych nominacji ^^

No to chyba pora zacząć... ◔ ⌣ ◔

~Ajajajajj jak się cieszę XDDDD~

Mam słabość do zwierząt (・∀・)

Uwielbiam używać text face'y ale to raczej widoczne XD Zdecydowanie też nadużywam 'XD' ale ta 'minka' po prostu pasuje do każdej wypowiedzi i najchętniej dałabym ją we wszystkich zdaniach jakie napisze (XD)

Mam identyczne pieprzyki 'słoniki' jak Taehyung (nawet więcej niż jedną parę lol XD) z czego jestem mega dumna ( ˘◡˘ )

Jestem strasznie wrażliwa i potrafię rozryczeć się z byle powodu ~haha~

Jestem również straszliwym śmieszkiem i duszą artystyczną (taniec, pisanie, śpiew i rysowanie >////<)

Poznałam K-pop dzięki 'Bravo' (XDDDD) dokładniej Block B ♥♥ Btw. Ubuje Jung Hoseoka ponad życie ლ('ڡ'ლ)

Potrafię być bardzo zboczona ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jestem blondynką i uwielbiam wszystkie dowcipy o tym temacie (piszcie jak jakieś znacie XDD ♥)

Zawsze gdy rozmawiam z nowo poznaną osobą lub gdy o sobie coś opowiadam cały czas się zastanawiam czy jej nie zanudzam przez co ciężko mi jest cokolwiek zrobić z tym związanym ب_ب Ale w internecie przeciwnie - uwielbiam zawierać nowe znajomości XD (piszcie do mnie, ja nie gryzę lub coś... wręcz przeciwnie ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Jestem prawdziwym pechowcem oraz ciągle mam głowę w chmurach lol 😂

Mam baaardzo bujną wyobraźnię.. Co za tym idzie jestem strasznie dziecinna XD Ano i jestem również marzycielką bb (◕‿ ◕✿)

Nie lubię czytać książek [wolę dramy i anime 8)] ale to wszystko przez lektury szkolne XDD

Śmieję się jak jimino-jin lub bezgłośnie XD

Mam mnóstwo dziwnych fetyszy... ⚆ _ ⚆

Mam 169 cm wzrostu i ze względu na tę liczbę nie chcę rosnąć dalej ani nic ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)


NOMINUJĘ~! (nie będzie 15 cri X'DDD)

VeryHappyFangirl

Hachiko_Hach

Astronautka00

sj__susan

lovely-me_

thegueenlives

GazelaOgieraJimina

KeilaDragon

Shiyoomi

^^^^^^^^^^^

Powodzenia, ja czekam XD ♥♥

ʕ•ᴥ•ʔ Wstawię coś dla atencji~ ʕ•ᴥ•ʔ

ʕ•ᴥ•ʔ  Wstawię coś dla atencji~ ʕ•ᴥ•ʔ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
GIF Reakcje BTS~!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz