MUTLU YILLAR SEVGİLİM ( TEK BÖLÜM )

2.4K 72 42
                                    

                             Lütfen şarkıyla beraber okuyunuz ve umarım beğenirsiniz. Bu ilk hikayem :)) Şimdiden hepinize teşekkürler :))) Birde votelerinizi eksik etmezseniz sevinirim ve yorumlarınızı :)))

                                                                Sevgilim,

Beni niye terk ettin? Ben sana ne yaptım aşkım? Hani hiç ayrılmayacaktık; hani hep ben senin olacaktım? Ne oldu bize? Evet aşkım; bugün senin doğum günün sana en güzel hediyeni vereceğim daha vakti var. Hatırlar mısın ilk tanışmamızı? Ben sana okuldayken karşılıksız bir şekilde aşıktım; seni her gördüğümde nefesim kesiliyordu ve bir gün hayat bana da güldü. Ben beraber olamayız dediğim anda sen beni fark ettin ve okulda bana yaklaşmaya başladın. Benim yanıma geldin ve benimle konuşmaya başladın. Daha sonra benden hoşlandığını söylediğinde o kadar mutlu oldum ki... Hemen hayaller kurmaya başladım. Ta ki o lanet güne kadar. Hala bana söylediklerin kulaklarımda ' Seni artık sevmiyorum; ayrılalım! ' O gün benim ölümüm olmuştu. Keşke sana o gün ' Beni bırakma; ben sensiz yaşayamam ' diyebilseydim. Belki bana koşup sarılırdın ve tekrar ' Seni seviyorum ' derdin. Ama olmadı. Hatırlıyor musun? Bir gün arkadaşımızın doğum gününde bana ' Seni asla terk etmeyeceğim. ' demiştin. Ne oldu şimdi o sözlerine. Hani beni terk etmeyecektin. Ben nefes alamıyorum sensiz. Hediyem nerede kaldı diye sorarsan çok az kaldı; sabret aşkım... Bir keresinde de bana ' Evlendiğimizde kız çocuğumuz olsun ' demiştin. Bende sana ' Çocuğumuz sağlıklı olsun yeter ' diyerek kızmıştım. Sende ' Birtanem kız çocuğumuz olsun ki sana benzesin ' diyerek tekrar gönlümü almıştın. Şimdi hiçbiri gerçek olmayacak. Şu anda doğum gününü başka bir kızla mı kutluyorsun; beni öptüğün gibi o kızı da öpüyor musun? Bu soruların cevabını hiçbir zaman öğrenemeyeceğim. Neden biliyor musun; ben artık gidiyorum nefesim. Nefesim sendin ve sende gittiğine göre burada durmanın daha ne anlamı var ki... Artık sevinebilirsin. Evet aşkım sana hediyem bu. Artık seni gizli numaradan aramayacağım ya da ilk tanıştığımız okula gidip hayallere dalmayacağım ya da evinin önüne gizlice gelip balkona çıktığında seni izlemeyeceğim. Şunu hiçbir zaman unutma; benim hayatım da tek bir erkek oldu o da sen. Belki şu anda seni bırakıyorum diye seviniyorsundur. O mutluluğu gözlerinde görebiliyorum. Keşke bende senin gibi mutlu olabilseydim. Ama sen mutlusun ya o bana yeter. Sen benim herşeyimdin; yaşama sevincimdin. Artık yaşama sevincimde gitti. Hayat bana gülmüyor nefesim; umarım sana güler. Birazdan yapacağım şeyden dolayı sakın kendini suçlu hissetme birtanem. Bunu kendi isteğimle yapıyorum. Elveda aşkım; elveda hayat. Ve son kez aileme de bir şeyler demek istiyorum. Anneciğim ve biricik babacığım. Ben gittim diye sakın üzülmeyin. Emin olun ki zaten ben ölmüştüm; yaşayan ölüden farkım yoktu. Biliyorsunuz ki artık okula gitmiyordum ve yemek yemiyordum. Bedenim evdeydi ama ruhum yoktu. Birde erkek kardeşime çok iyi bakın. Ona her zaman onu çok sevdiğimi söyleyin. Sizi çok seviyorum. Sana gelince aşkım; bensiz hayatına devam et. Sakın vicdan azabı çekme. Elveda hayatımın anlamı. Seni çok seviyorum. Bir de kardeşim sana emanet; ona çok iyi bak. Belli mi olur; belki de öbür dünya da birbirimize kavuşuruz. Ne de olsa bu dünya da kavuşamadık. Dünya çok adaletsiz bir yer aşkım. Ben mutlu olamadım; umarım sen mutlu olursun. Bugün senin doğum günün ve mutlu ol aşkım. Umarım yeni yaşınla birlikte mutluluk da gelir. Keşke böyle bitmeseydi. Sen bana dokunmaya kıyamazdın. Şimdi kimlere dokunmaya kıyamıyorsun aşkım; hangi kıza??? Unutma sen benim tekimdin ve hep böyle kalacaksın. Mutlu yıllar sevgilim!!!

                                    TEK AŞKIN GÜNEŞ

                      Ve oda da silah sesi yankılanıp Güneş' in bedeni yere yığıldı... Güneş yere yığıldığında yukarıda beyaz ışığın içinde  sevdiği adamı gördü ve sevdiği adam kollarını açmış onu çağırıyordu. En sonunda Güneş' in yüzünde bir gülümse oldu ve dudaklarından son kez şu sözler döküldü;

         ' Bekle beni aşkım; geliyorum. ' Güneş ona doğru gelen beyaz ışığa kendini teslim etti. Belki de Güneş böyle daha da mutlu olmuştur. Ne dersiniz? En azından Güneş mutlu bir şekilde ölmüştü. Gerçek hayatta mutlu olamadı ama ölürken mutlu oldu...

 

MUTLU YILLAR SEVGİLİM ( TEK BÖLÜM )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin