De Zwerkbalwedstrijd

35 3 1
                                    

De wedstrijd Griffoendor tegen Zwadderich kwam dichterbij. Nog maar 2 weken. Voor Harry was dat heel jammer omdat hij niet op zijn Vuurflits die hij van Sirius Zwarts, de grootste bandiet, eigenlijk niet, had gekregen. Het was de beste bezem van miljoenen jaren. Nu moest hij het doen op Malfidus zijn Nimbus 2001, die niet al te slecht was maar toch, het is geen Vuurflits, en over 2 weken was de wedstrijd al! Harry wist nog niet zeker of hij zijn team zou laten winnen of gewoon plezier hebben. Hij koos voor het laten winnen, omdat hij de blik op Draco/Harry's gezicht wilde zien. Maar misschien was Draco dat ook van plan. Harry dacht niet te lang na en besloot om te gaan slapen.

Draco wordt wakker. 'Stom Griffoendor.' Mompelde hij zachtjes. En het ergste vond hij nog om met een modderbloedje om te gaan. Draco maakt zich klaar. 'Vandaag de Zwerkbalwedstrijd.' En hij smirkt.

Draco en Harry staan op het Zwerkbalveld. '3......2......1....AF!'. Zegt madame Hooch. Draco doet niet zijn best. Plank en de rest van het team kijken Draco vreemd aan. 'Wat mankeert Harry?' Hoort Draco vaak. Stiekem smirkt hij. De echte Harry merkt het en hij doet net zoals Draco: niet zijn best. Hork en het team doen het zelfde als team Griffoendor. Ze kijken Draco vreemd aan. Maar er kwam een onverwachte verrassing. Dementors! Ze kwamen op Harry af, het lichaam Harry. Harry keek toe hoe de dementors naar zijn lichaam vliegen. Hij ziet Draco van zijn bezem vallen. De ogen van Draco vallen dicht.

Draco wordt wakker in de ziekenzaal van madame Pleister. Hij zegt: 'Mijn vader zal hiervan horen!. Madame Pleister kijkt op. 'Harry hallucineert ng een beetje.... Hij heeft het over zijn vader?'. Draco beseft het zich weer! Hij zit in Harry's lichaam. Hij vloekt in zijn hoofd. Na een uur mag hij weg. Hij rent naar de geheime plek waar hij en Harry elkaar ontmoeten. Maar er is iets vreemds: Harry heeft Draco's haar!!

Echt fk kort deel😂😂 sorry mensen!!!👽💗 136 READS YAYAYAYAYAAYY MERLINS BEARDD😻😻 komt snel een nieuw deel🎉

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Body SwitchWhere stories live. Discover now