Achyles

58 3 8
                                    

Jsou tam nějaký ty bláboly o různých věcech a ne moc událostí, takže nic moc. ;-)

'Snad to byl jen sen' stále si opakovala Helen v duchu.
Otevřela oči.
Lažela v Simonově pokoji a on byl vedle ní.
Spal.

Její oblečení bylo pohozené v rohu místnosti. Oblékla se.
Něco jí studilo do zad, asi krev, ale nebyla její, ona nebyla zraněná. Vzpomněla si na svůj sen, 'nebyl sen, ale skutečnost', došlo jí.

Seběhla po schodech dolů a mířila si to rovnou na balkon.
------
Byla tam. Teď už neležela v krvi a podle toho, jak vypadala neměla žádnou krev ani v sobě.
'Vypili jí' pomyslela si Helen.
Přešla k zábradlí a koukala se na lidi prochácející se po Seaside drive u západního pobřeží v Seatlu. 'Vypadají jako kolonie mravenců' pomyslela si a usmála se.

"Budeme si ji muset vzít, jinak jí sežerou vlkodlaci" řekl muž stojící za Helen. Lekla se, ale hned se zase uklidnila. Ten hlas poznala téměř okamžitě. Patřil jednomu z Mrtvých bratrů, a dokonce si vzpomněla i na jeho jméno. Aberdeen.
~~~~~
Mrtví bratři?
Mrtví bratři mají na starost těla mrtvých, kteří patří do Kruhu. Spalují je a z popelu, který z nich zbude staví v podzemí chrám.
Mají obrovskou sílu, umějí se pohybovat jako upíři, nic nejedí, ani nepijí a jsou téměř nesmrtelní.
Vypadají jako chodící mrtvoly v dlouhých černých hábitech.
Kruh?
Do Kruhu patří všichni lidé s 'Vnitřním zrakem'.
Všichni co do něj patří jsou od malička trénováni nejúčinnějším bojovým uměním, učí se bojovat s noži, meči, disky, atd.
Normální lidé je znají jako jedny z nich, ale ve skutečnosti Kruh normální lidi chrání před podsvěťany. Všichni z Kruhu umějí podobně jako čarodějové používat nějaká kouzla (uzdravovací kouzlo, apod.), ale v menším měřítku.
Vnitřní zrak?
Ti co mají 'Vnitřní zrak' vidí normální svět a k tomu ještě jeden svět. Svět kde vládne chaos, svět kde jsou upíři, vlkodlaci, občas nějací ti démoni, andělé, čarodějové a mnoho dalších tvorů.
Incitus?
Je v každém městě a je něco jako městský úřad. Hlava Incitusu v Seatlu je Clarke. Všichni z Kruhu tam chodí, nebo chodili, aby se učili novým technikám, s novými zbraněmi a samozřejmě nějakou tu historii.
~~~~~
Poté Aberdeen přistoupil k Isabel, vzal ji za ruku a zmizel i s ní. Nezbylo po nich vůbec nic.

Helen se rozeběhla se sklopenou hlavou zpět k Simonovi. Cítila jak se jí její menší meč zarývá do stehna. Říkala mu Achyles. Musela si ho k pasu připevnit asi nějak špatně.

Simon, jak usoudila, se šel vysprchovat, a tak si sedla na postel vzala si skycák a začala si kreslit. Kdykoli, když si kreslila, připadalo jí, jako kdyby na všechno zapoměla, jako kdyby pro tu chvíli existovala jen ona, její tužka a skycák. Byla to pro ní jakoby taková meditace.

Když Simon přišel, vypadal zcela normálně, ale Helen na něm poznala, že skrývá bolest ze stráty. Bylo jí ho líto, protože když byl malý, zažil smrt svého otce a teď i své vlastní matky. Nevěděla co mu má říct a tak si vzala čisté oblečení a odbějla do koupelny.

Později našla Simona v kuchyni zrovna, když dělal snídani.
Při snídani si povídali, co se stalo a když Helen narazila na to, že je škoda, že se Simon s Isabel nestihl rozloučit, trochu se otřásl a radši změnil téma. Nakonec došli k tomu co budou dělat dál.
Na Helen bylo vidět, že usilovně přemýšlí, ale lezli z ní jen neúplné věty. "Kdybychom to řekli...., nebo to budem řešit jen my dva......nee....ale možná bychom mohli...."
Simon ji chvíli nechal, ať se v tom hrabe sama a pak se teprve vijádřil. "Pošlu zprávu do Incitusu, ať sem pošlou někoho, kdo to tady pro jistotu bude hlídat." Helen se zašklebila. "A jako nic lepšího než tohle jsi nevymyslel?!" Simon poznal, že je naštvaná i sama na sebe, protože taky nic nevymyslela a tak jen zoufale odpověděl; "ne."


Příští část bude lepší a snad i delší, jinak pls pište komenty co jo, co ne,...  ;-D

Vaggi

"Adventum"Kde žijí příběhy. Začni objevovat