Can sıkıcı garson yanıma gelip güzelce sordu .''Bir kişi misiniz?''
Kafamı hayır dercesine iki yana salladım. ''Hayır, beklediğim biri var.''
Beni karşıdaki pencerenin yanındaki masaya yöneltti. Orada bir süre oturdum Lou gecikmemişti. Sadece ben çok erken gelmiştim.
Telefonumu çıkarttım ve instagrama koymak için bir fotoğraf çekildim. Açıklama kısmına bir tatlılıkla randevudayım yazdım. Sadece insanlar merak edip soruştursun ve benimde canım sıkılmasın diye.
Bir iki dakika sonra pencereden dışarı baktım. Louis'nin araba kapısını kapattığını görünce heyecandan ellerimle oynamaya başladım. Tanrım, heyecanlanmam bile saçmaydı! Ama elimde değildi işte.
Üstünde dar, siyah bir gömlek vardı ve pantolonu ise hafif kesikleri barındıran lacivert bir kottu. Saçları karmakarışık ve parlak bir şekilde duruyordu.
Neredeyse çıldıracaktım.
Tanrı aşkına Harry, ne zamandır bu kadar utangaçsın?
Sadece sıradan bir randevu, büyük mesele değil.
Giriş kapısının açılma sesi duyulduktan sonra yanıma doğru yürüdü. Onu gördüğümde dizlerim titremeye başladı. Bana pislik gibi davranmasına rağmen şu an bunları hissettirdiği için ondan nefret ediyordum.
Siktiğimin Louis Tomlinson'ı şu an tam burada.
Usulca ''Merhaba.'' dedim.
''Selam, seksi.''
Kaşlarımı çattım. Şakasına ''Önümde eğil!''derken gözlerimi devirmiştim.
Dudaklarındaki belli belirsiz bir gülümsemeyle önüme oturdu.
''Küçük bir orospu gibi alnından terler akarken önümde eğilen sen olacaksın.''
Gözlerim şaşkınlıkla büyüdü. ''Hassiktir.''
Huysuz bir sırıtışla ''Her zaman değil. Sevişmeyide severim.'' dedi.
''Senden nefret ediyorum.''
Sevecenlikle uzattığı elini sıkarken biraz yüzüm kızarmıştı. Uzun parmakları benimkileri sarıyor.
Kulağımın arkasına eğilip ''Bu kendimi becerdiğim elim.'' diye fısıldadığında tüylerimin diken diken olmasını engelleyememiştim.
Geri çekildiğinde yüzüme iğrenmişçesine bir ifade koymaya çalışarak ''Senden nefret ediyorum.'' dedim. Aslında artık bunlardan iğrenmiyordum değişik bir şekilde komikti? Alışmıştım sanırım.
''Bende seni seviyorum Harreh.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leave me alone // larry texting
FanfictionLouis Harry'ye rahatsız edici mesajlar atmaya başlıyor.