...A začal jeho dlouhý proslov. "Takže Kate,chtěl jsem vám jenom říct že jsem na vlastní oči i s ostatnímy nejmenovanými učiteli usoudil že jste jedna z 1000 vyvolených.A tím vyvolených myslím tím že máte schopnosti a tak jsem se jako tvůj ředitel školi i s tvojí matkou domluvili že by jsi měla přestoupit na tajnou školu jménem ŠKOLA VYVOLENÝCH.Bude to pro tebe lepší protože pak by jsi nemusela zvládat ovládání tvých schopností.Je mi to líto ale budeš odjíždět už pozítří a ještě jedna zpráva na školu si můžeš vybrat jednoho kamaráda či kamarádku.A to je ode mě vše a ted' jdi domů si zbali s vybraným spolužákem věci.Ale potřebuji vědět jeho nebo její jméno". V tuhle chvíli jsem byla vážně v koncích nevěděla jsem jestli si sebou ,á, vzít lukiho nebo Bellu. A pak něco ve mě promluvilo za mě. "Luki".Panebože co jsem to řekla jako by něco ve mě řeklo Lukiho jako kdyby to prostě musel být on, řekla jsem si v hlavě.Ale po chvíli nás ředitel vyhnal,že si máme jít zbalit.radši jsem nic neřešila v parku jsem Lukimu řekla že si má zbalit a jít ke mě domů.A pak jsem si šla taky zbalit.Přišla jsem a viděla jsem jak babička bréčí na gauči.Obějmula jsem jí a řekla že ke mě přijde můj kamarád Luki protože jede se mnou.Hned co jsem to babičce řekla někdo zaklepal byl to luki který držel tři tašky.Ptichu jsem se mu smála a pomohla mu.Vešli jsme dovnitř a šli do mého pokoje.Já šla na půdu pro madraci aby se mohl Luki kde vyspat.CHtěla jsem si rozsvítit ale praskla žárovka,nic horšího se mi snad nemůže stát(ale alůe ale Kate zpletla ses může).Hledala jsem jí s baterkou v ruce ale nenašla.Moc mi to nevadilo protože se pro něj určitě místo najde.A tak jsem začala po baráku hledat cokoliv měkkého.Viděla jsem gauč ale máma řikala že na něm nikdo spát nebude.A tak jsem hledala dál.Asi po 5 minutách jsem to vzdala a šla do mého pokoje.Tam na mě čekal Luki s mobilem v ruce ale ani si mě nevšiml.Vzala jsem si moje kufr a šla si zbalit poslední.A hned jak jsem vytáhla poslední kufr si mě Luki všiml se slovi "aha ty už jseš tady" jenom jsem se na něj podívala a řekla "já už tu jsem asi 3 minuty" "a nechceš pomoct?" lehounce se mě zeptal.Nic jsem mu neřekla a on přišel a začal mi pomáhat.A oak vytáhkl to co jsem nechtěla....PODPRSENKU...vytáhl jí jak kdyby měla rakovinu a řekl se slovi "tohle ty jako nosíš" a zasmál se.Já jsem po něm skočila a vzala mu ji spadli jsme na postel on byl na demnou a já byla pod ním.A pak jsem ho převrátila přibližovali jsme se.Já jsem mu vytrhla podprsenku,zvedla se a šla pryč.
o pět minut později
měla jsem už zbaleno,Luki se na mě dííval divným způsobem jako bych se proměnila v Tarantuli."co je" seskočil z postele a řekl "a co...Bella" když mi to řekl podívala jsem se vážným pohledem na Lukiho a běžela jsem do kuchině.Doběhla jsem do kuchyně a vzala jsem mobil který ležel na stole.Vytočila jsem číslo Belli a vytáčela.A měla jsem štěstí zvedla to...
toto je další část Skryté živly doufám že se vám bude líbit a omlovám se za všechny chyby.
YOU ARE READING
Skryté živly
FantasyKate je 12-tiletá dívka ktérá o sobě pořádně neví vše,když to zjistí se vydá za pravdou.Po cestě bude potkávat lidi kteří se potkali stím samím jako Kate,poté přichází ta dobrodružná část kdy se snaží s přáteli zjistit jak to mají používat,jak s tí...