první den

21 4 1
                                    

Zvedla to řekla jsem jí úplně všechno co se stalo.Čekala jsem že bude št'aštá ale nebyla.A pak jsem si to uvědomila když přede mě předstoupil Luki.Došlo mi to,Bella má přece ráda Lukiho.CHtěla jsem jí to rozmluvit ale típla to.Zklopila jsem hlavu k zemi a padla jsem  na kolena.Po červených tváří  mi začali téct horké slzi.Přišel ke mě Luki a zeptal se mě co se děje.Neodpověděla jsem byla jsem smutná a zároven' naštvaná.Zvedla jsem se utřela jsem si slzi z tváře a šla si pro kufr.A šla ke dveřím.CHvíli jsem čekala na Lukiho až přijde.Málem bych zapoměla.Pustila jsem se kufru a běžela obejmout Babičku.Před naším domem už stála bílá limuzína.Nemohla jsem uvěřit že vážně pojedu límuzínou.Vešli jsme s Lukim ven a šli jsme směrem k limuzíně.Já se ještě naposledy ohlédla za domem a nastoupila do limuzíny.

o půl hodiny později

Jeli jsme asi půl hodiny a já jsem přemýšlela na to co mi řekl Luki v parku že mi řekl že mě má rád.A také jsem přemýšlela nad Bellou.Vytáhla jsem si z batohu který jsem měla u sebe,telefon a sluchátka.Ujeli jsme další hodinu a půl a já už to nemohla v té limuzíně ani vydržet.S Lukim jsme neprohodili ani oční kontakt a ani jedno slovo.jeli jsme ještě dost dlouho a pak jsme přijeli.Nemohla jsem z té školi zpustit oči byla tak...tak..velká.Vystoupili jsme z limuzíny a šli.Mezitím limuzína odjela.Vešli jsme dveřma které byli zřejmě hlavní dveře."whooou...  to je teda parádní škola" řekl Luki.Oba jsme nevěděli kam máme jít a pak přišel kluk který vypadal mile.Měl černé vlasy a modré oči.Mířil si to přesně k nám."ahoj ja se jmenuju se Shay.Provedu vás školou pro vyvolené". " takže chodbu už jste asi viděli ale stejně vám to řeknu,takže tady na levo máme skřín'ky a na pravo jsou taky skřín'ky nečekaně" zasmála jsem se potichu  "a ted' se přesuneme do jídelny.Támhle je stůl populárních holek neboli CHristin a její kluk Jasen (džejsn),a její dvě holky Madison a Jasmin.A támhle je stůl chytrolínů.Jo a támhle je stůl emo holek.A ještě stůl těch co jenom čtou.A další..."    "aha a kam patříš ty Shayi" " já já osobně patřím do stolu čtenářů ale málem bych zapoměl na stůl outsiderů".    "crrrr"  "tak jo ted' pujdeš do řiditelny,jsou to druhé dveře na pravo"  "ok tak čau".došla jsem ke dveřím kde bylo napsáno ředitelna.Vešla jsem "dobrý den já se jmenuju...."  "dobrý den Kate Wilsnová vy asi neumíteč klepat že ne,ale to už je ted' jedno vítejte.Tady máte rozvrh hodin a číslo vašich pokojů protože je mi jasný že by ti společnost kluka asi vadila tak jsem ti přiřadila někoho jiného,a ted' můžeš jít první hodinu máš volnou a tvůj kamarád taky."  "dobře děkuji a naschledanou"   "jo a paní Wilsnová příště prosím klepejte".Došla jsem k mému pokoji byl to pokoj číslo 64.Vešla jsem do pokoje, čekala jsem překvapení ale nikdo tam nebyl."hmmm divné řekla jsem si v duchu"  .CHtěla jsem si vybalit když v tom mi někdo vběhl do pokoje byla to milá dívka ktéra vypadala příjemně a na první pohled mile.Ale zdání může klamat....


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Skryté živlyWhere stories live. Discover now