Všichni to zjistili...

32 3 1
                                    

...Viděla jsem jak se máma a táta hádají.Táta uhodil mámu silně do tváře a já jsem zakřičela na tátu "tati nech mámu na pokoji".Bella a Luki jenom pokukovali za rohem.Otočila jsem se na tátu a viděla jsem jak na mojí tvář míří jeho ruka.Nemohla jsem se ani hnout.Jeho ruka byla blíž a blíž a pak jsem z ničeho nic vystřelila ruku já.Nemohla jsem uvěřit vlastním očím ale z mojí ruky vyrašila skoro nevyditelná síla a odrazila tátu na zed'.Moc jsem sitoho nevšímala.Podívala jsem se na mámu a měla zlé poranění na hlavě.Řekla jsem Lukimu at' zavolá sanitku a Belle at' jde pro lékárničku která je v koupelně.Asi za pět minut přijela Sanitka a odvezla mámu a tátu.CHvíli jsme byli z toho co se stalo vyděšení,ale po chvíli jsme na to skoro zapoměli.Ale pak se Bella zeptala na otázku na kterou jsem neznala odpověd'   "hele Kate jak si dokázala odrazit tátu takovou silou?"   no já nevim "a co kdyby jsi to zkusila znovu" navrhl luki.5ekloa jsem že jo a skusila jsem to.Nastavila jsem ruku přede mě ale pak jsem se zarazila jak bych to měla jako udělat.Ale pak mě drklo do hlavy že když jsem se cítila v ohrožení odrazila jsem tátu."hele Luki musíš mě praštit"   "a..a..ale proč bych tě měl udeřit"     "prostě to udělěj!" vrhl se na mě já jsem zavřela očíi protože jsem se bála.Ale radši sem je otevřela viděla jsem jak na mě beží Luki a tak jsem radši uhla.Naboural do zdi ale jenoum se usmál a držel si ruku. "dobrí" zeptala jsem se ho."jo dobrí".Radši jsme nad dneškem moc nepřemýšleli ale po cvíli Bella usoudila že už by asi měla jít domů a Luki šel s ní.Vyprovodila jsem je a rozloučila se s nima.Poté jsem šla umejt obívák protože tam ještě zůtalo trochu krve ze dneška.Hned jak jsem to udělal jsem si šla sednout do pokoje a přemýšlela jak jsem to udělala ale po chvýli přemýšlení mě vyrušilo bouchání na dveře.Otevřela jsem a stála tam babička.Řekla jsem jí at' jde dál.Dozvěděla jsem se že mě bude hlídat mezitím co budou rodiče v nemocnici.Ale po dnešku už jsem byla unavená a tak jsem si šla lehnout do postele.CHvíli jsem projížděla Facebook a pak jsem usla.


Další den jsem se probudila s tím že se včera jakoby se nic nestalo.úplně vpohodě jsem šla do školi.Dnes jsem nikomu nepsala kde se sejdem.Rozloučila jsem se s babičkou a vyšla jsem z dveří.Před barákem stál Luki a pozdravil mě taky mi  řekl že Bella je nemocná že má chřipku.A tak jsme s Lukim vyrazili.Šli jsme parkem,a mě napadlo že bych mu mohla něak naznačit že se líbí Belle.A tak jsem zečala "víš o tom že se líbíš jedný holce"

"no a jaký"

"no určitě jí znáš"

"a má podobný zájmi jako ty"

"jo"abych řekla pravdu Bella je jako moje sestra a seznámila sem se s ní tak že jsme měli stejný zájmi.

"no tak mi to řekni"

"je to..B"a pak mi skočil do řeči

"seš to ty?" "protože jestli jo tak se mi taky líbíš.

Po tomhle už jsem se cítila fakt divně a radši jsem řekla že to je Bella. "promin' Luki ale je to Bellaů.  Na tuhle odpověd' mi už neodpověděl.Celou cestu do školi jsme se ani na sebe nepodívali a ani spolu nepromluvili.Už jsme byli u školi chtěla jsem vejít do školi ale pak mě někdo chytil za zápěstí.Byl to Luki a začal mi něco povídat "víš ale to co jsem ti řekl byla pravda a tak mě napadlo jestli by jsi se mnou po škole nechtěla jít do cukrárny?" .Radši jsem mu nic neříkala a odešla jsem.Bála jsem se mu něco říct protože Bella je moje kamarádka a vím že se jí Luki už docela dlouhou dobu líbí ale zase mě se taky Luki docela líbí.Sedl jsem si do mojí laice a čekala až přijde Matikářka.Po 5 hodinách jsem šla na zahradu protože jsme měli odpoledku viděla jsem Lukiho jak vrazil do něakýho kluka z osmičky.Ten se naštval a šel po Lukim pěstí.Učitelé jenom koukali.Já jsem odhodila batoh a běžela k Lukimu.Stoupla jsem si před něj a nastavila ruku.Otevřela jsem oči a viděla jsem to.Ten kluk létal.Zatla jsem pěst a spadnul.CHytla jsem Lukiho za ruku vzala si batoh a běžela pryč ale nedoběhla .Zastavil nás ředitel který to viděl z okna ředitelny.Poslal nás do ředitelny a začal...


Doufám že se vám další kapitolka líbila a budu ráda za každý koment a každou hvězdičku omlouvám se za chyby.Ten kluk na obrázku je Luki.

Skryté živlyWhere stories live. Discover now