Era..... Corina cu grupul ei . Să va fac prezentările deci : Corina este cea mai fitoasa și "buna" fata din școală . Iar în grupul ei sunt numai pițipoance că sa zic așa. Dar sa revenim la realitate.
-Mai , mai , mai uite cine a hotărât să își facă apariția tocmai ea tocilara școlii. Spune ea și începe să rada că un măgar.
Ce noroc are că sunt sub acoperire că altfel ii trăgeam și vreo 3 pumni pluso tura pe la spital dar cum sunt eu fată cuminte am dato din calea mea și am mers spre dulapuri. Acolo îmi iau cărțile pentru ora . Aveam chimie . Plictiseala . Închid dulapul și cineva ar trântește de mine. Nu din nou. Era Jacob.
- Se pare că ne intalnim și aici draga .
Eu dau ochii peste cap si dau sa plec dar el mă prinde de încheietura mâinii.
-AUUU !! Mă doare ! Lasama!
Îmi dă drumul la mână și se uita in ochii mei . Atunci nu am ezitat deloc și l-am sărutat . Intr-un sărut dulce și pasional . Până sa sunat de ora și eu ar fi trebuit să plec dar telefonul îmi vibra ca disperatul . Era fratele meu . V-am spus că am un frate? Cred că am uitat în fine am un frate de 15 ani care este mâna mea dreapta in firma .
- Soro avem probleme cu un transport . Vino repede la firma ! Plec de la ora și mă îndrept exact spre firma unde mă aștepta Ryan , fratele meu . Care arata cam asa- In sfarsit ai ajuns ! Banda rivala ne-a dat foc la unul dintre camioane .
- Nu cred valora peste 1 milion de dolari .
-Vrei sa ne răzbunăm?
-Da e cam dificil .Nitro banda rivala vând fete la produs nu ?
-Da . Și cu ce ne ajuta asta?
- Pai mergi și le eliberezi pe fete de la acea brigadă . Așa ele vor veni la noi și ei nu le vor mai putea vinde. Oricum am auzit că o fata pe nume Ariana face toată treaba. Le aduce cei mai mulți bani . Deci le eliberezi dar în special pe ea . Să înțeles?
-Da șefa. Zice el și face cu ochiul.
-okey atunci la treabă cu tine.
Am plecat de la depozit direct la școală unde mă așteptau profesorii cu morala lor de doi bani . Dar ce sa fac ? Tre sa suport nu?
Am ajuns in clasa unde......
CITEȘTI
Tocilara Sau Ilegala
Teen FictionHei!! E prima mea carte și sper sa aiba succes. Este vorba de o fata Ema care fără să-și de-a seama se îndrăgostește de noul venit și viața i se schimba in totalitate. Sper sa va placa!!😘😘