Îndrăgostită??

37 2 3
                                    

Unde... Jacob stătea în bancă mea . M-am așezat lângă el și eram atenta la ce spune profesoara, dar privirea îmi era luată de ochii lui . Ochii și zâmbetul ala de care se îndrăgostește orice fata . Am stat cam vreo 10 minute holbanduma la el fără că el sa observe, dar după un timp mi-am dat seama că și el se uita la mine.
-Si ce faci mai târziu ?
- Aaa AM TREABA!!!
Se Suna de pauză și eu plec repede spre ioana care se uita la un clip deal Muntenilor că deobicei.
Pe lângă noi trece un băiat drăguț cu parul brunet și ochii căprui . De uita la mine , dar Ioana il sperie ca deobicei.
- Hooooo , tu că-i speriat baiatu!
-Eu l-am speriat cred că tu !
- Vorbeați despre mine??
- Nu , zic scurt și plec cu Ioana .
Ajungem intrun loc ferit de lume . Și încep să îi povestesc ce cred .
- Tuu cred că mă îndrăgostesc de Jacob .
- Siiii de ce nu-i spui ?
- Că n-am chef ! De ce oare crezi că nu-i spun ? Că n-am chef sămi fac relații acum!
- In ritmul asta ajungi bătrână cu 90 de pisici și o să vii la nunta mea cu partenerul tau imaginar!
În acel moment mă trântesc de cineva
- Sorry ! Zic eu
- CE soare fata ?! Tu nu vezi că e înnorat sau îți trebuie ochelarii?
Că de fiecare data ioana tre sa strice totul cu  glumele ei incredibile .
Băiatul peste care am dat a început să râdă și Ioana sa înfuriat așa tare că ia dat un picior in punctul sensibil.
- Uite că nu mai este soare pe cer!
Am plecat bucuroase că de fiecare data .
Offff Ioana asta ce mă fac eu fara ea??!
Merg pe hol ducando pe Ioana in clasa ei și eu căutând Baia dar din greșeală am dat în altă încăpere care era.....
______________________________________
Heiiii !! Sper că vă place cartea ! Unde credeți că a ajuns Ema ?? Lasati păreri in comentarii și va rog sa îmi spuneți dacă sa continui sau nu ! Va iubesc!!!😘😘😘😘😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 23, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tocilara Sau IlegalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum