Jacob

54 2 0
                                    

Mă trezesc dimineața din cauza alarmei mele stupide și din cauza directoarei care striga să ne trezim. Mă trezesc leneșă din pat și mă duc la baie să-mi fac rutina . Mă spăl pe fata apoi pe dinți și decid să îmi aleg hainele cu care să mă îmbrac. Stau in fata dulapului cam de 10 minute și tot nu am găsit ceva frumos . In final decid să îmi iau o pereche de blugi negri rupți și un tricou pe care scrie Batman. Îmi iau adidași mei preferați și pornesc spre liceu. În drum mă întâlnesc cu Ioana care îmi povestea ceva de un băiat nou parca îl cheamă Jacob , în fine. Îmi zicea că e drăguț și chestii din astea dar eu nici nu o auzeam . Prinsa în gândurile mele da peste mine un tip înalt , bine făcut și după cum de îmbracă are gusturi .
- Scuze , n-am vrut sa te rănesc , îmi spune el .
- Nu-i nimic
-Sunt Jacob tu cine ești?
-Ema , o áud pé prietena mea strigând.
- Incantat! Zice el și îmi face cu ochiul
Ce drăguț e ! Stai cine ești?!!? Cum sa nu mă știi? Sunt conștiința ta desteapto . Vai mersi de compliment! În fine acum te-ai trezit ? Treci la locul tau ! Îți place băiatul recunoaște! Ba nu bine e drăguț dar nu-mi place ! Aha aha cum zici tu. O mais taci!
Mă opresc din cearta cu conștiința mea și  văd că m-am trântit de cineva din nou! Oo ce împiedicată sunt! Ridic privirea și văd că era....
______________________________________
Hei un nou capitol aici aștept păreri . Peste cine credeți că a dat Ema? Va pup😘😘😘😘😘

Tocilara Sau IlegalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum