O saniyeler kaş göz arası geçti. Karşımda bir elinde telefon, diğer eli belinde, ayağı yerde ritim tutuyordu.
Bu kadın sorunlu.
"Annenin telefonunu söyle"
Donuk bir şekilde, her rakamların arasına 2 saniye girecek şekilde numarayı söyledim.
Kadın anneme acilen gelmesini söyleyip adresi verdi. Ardından bana dönüp;
"Kızımı nasıl kandırdın bilmiyorum ama annenin sana çok güzel ders vereceğinden eminim." dedi.
Bu sözüne sinirlenmiştim. Ne yaptım? Kızını mı kaçırdım? Onu dövdüm mü? Onu bıçakladım mı?
Belki şuanda somut olarak kimse bıçaklanmamıştı ama ben yaralıydım.
"Hayır, benim annem ırkçı değil." dedim ve daha sonra annem gelene kadar konuşmama kararı aldım.Ve belki annem gelincede konuşmamam güzel olurdu.
Avukatım gelene kadar susma hakkımı kullanıyorum.
Birşeyler daha böbürlendi ama dinlemiyordum. Selena'ya baktım. Çaresizlik akan yüz ifadesini süsleyen göz yaşları vardı.
5 dakikalık sessizliği kapı zili bozdu. Kadın hızlı hızlı kapıyı açmaya gitti.
Annem geldiğinde büyük bir tartışma ortamı vardı.
Annem "Anlamıyorum, bunu kafaya takacak ne var!"
"Sizin kızınız beni kızımı kandırmış belliki. Sizin burdan taşınmanızı istiyorum!"
Selena araya atıldı "O beni kandırmadı anne! Ona çıkma teklifini ben ettim!"
Hayır ben etmiştim. Ben ağzımı açamadan annem bağırmaya başladı.
"Biz niye taşınıyoruz! O koca götünü insanların aşık olduğu kişiye karışmakla kullanacağına, sen babaane tabaklarını kolilemek için kullan."
Sonunda Selena'nın kılıbık babası yerinden kalkıp ikisinin arasına girdi.
Ardından menopaza girmiş anne vs son zamanlarda 8 kilo alan anne savaşı çıktı.
BURDA KONU BİZDİK AMA NEDENSE KONU ANNEMİN BASENLERİ OLMUŞTU VE SELENANIN ANNESİNİN EMEKLİ MAAŞI ALMA YAŞINA GELMESİ.
Annem kolumdan tuttuğu gibi beni evden çıkardı ve arabaya götürdü.
Arabasını sürerken konuşmaya başladı. "Keşke bana herşeyi anlatsaydın. Problem çıkarmazdım."
"Özür dilerim."
-
İki gün boyunca sadece ağlamıştım. Telefona çaresizce bakarak. Hıçkırarak. Annemin tişörtlerini ıslatarak.
Telefonun elranına yine baktım. 16 dakika önce atılmış mesaja tıkladım.
Kimden: George
Ben Selena. Annem babaane tabaklarını koliledi yarın Los Angeles' a taşınıyorum. Seni çok seviyorum. George artık telefonunu istiyor.Uzaya oksijen tüpüm olmadan çıkmış gibiydim. Bana doğun günümde aldığı kelebek biblosunu duvara atıp bağırıp tepinmeye başladım.
Aramızdaki muhabbetti bu. Ona tırtılım derdim. Ama asla öyle dediğimi söylemezdim.
Benim tırtılım elbette birgün kelebek olup uzaklara benim gidemeyeceğim uçacaktı. Ama onun kelebek olmasına izin vermediler. Onu kozasından vakitsiz bir şekilde çıkardılar ve tek kanadıyla uçurumdan attılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mum // Taylena
Fanfiction(Girlxgirl) Onu seven mum oluyordu. Onun ateşinde eriyor, bitiyordu. Fakat mum elbet bir gün bitecek, ateş yakacak mum bulacak ve başkasını yakacaktı. Fakat mum gücünü kaybedip yere düşmüştü. Yangın çıkmıştı ama onun bağıracak gücü kalmadığından sa...