The Concert

60 5 1
                                    

Idag er dagen vi skal til koncert. Og min sidste dag med mine veninder.. Vi gør os klar, sammen. Hjemme hos Emilie, fordi Maria er hjemme hos sin mor, og hun er et mega streng! Maria er skilsmissebarn.

Min far har ikke været hjemme, siden den dag jeg fik afvide vi skulle flytte. Men han er i Norge..

" Okay piger. Vi skal jo møde Marcus og Martinus, så vi skal se MEGA lækre ud " Siger Emilie, som træder ind af døren til hendes værelse, med et krølle- og glattejern. "Errhmm mimi? Jeg tror bare jeg tager helt almindeligt tøj på. Og mit hverdags makeup. Jeg er ikke fan" siger jeg. " Me too " siger Maria. Emilie sukker, men bryder så ud i et smil. " Fine. Men i skal hjælpe mig" siger Emilie, efter 5 minutter hvor hun bare smilede og kiggede på os. Okay, overdrivelse. Måske bare 5 sekunder.. Mig og Maria kigger på hinanden. "Deal" siger Maria.

Efter ca. 3 timer er vi færdige.
Emilie har krøllet sit blond/brune hår, og har en super flot, blå kjole på. Hun har en rød/brun læbestift, mascara og brun øjenskygge på. Hendes sko er nogen lysebrune, højhælede støvler. Hun har taget et smukt armbånd på og sin lille, sorte, runde taske med læbestift, mascara og makeup fjerner i.

Maria, som er den lidt klogere af os, har taget nogle varme sko på, en croptop og en nederdel med seledimser og som dækker noget af maven

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maria, som er den lidt klogere af os, har taget nogle varme sko på, en croptop og en nederdel med seledimser og som dækker noget af maven. Hun har også en sommerjakke på, da det jo er sommer. Hendes hår er sat sådan, at noget af hendes hår er i en knold, bagved og resten hænger løst. (Ignorer farven på billedet). Hendes makeup er bare mascara og en hudfarvet læbestift.

Jeg har en grøn, langærmet croptop på, der er flænset bag på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg har en grøn, langærmet croptop på, der er flænset bag på. Mine bukser er sorte, med huller på knæene. Jeg tager mit armbånd, der beskriver mig perfekt nogengange, på. Det er sort med hvid skrift hvor der står Wierdo. Min makeup er bare mascara og lipgloss. Mit hår kommer bare op i en lidt rodet knold. Mune sko er sorte, lidt varme, støvle højhæle.

 Mune sko er sorte, lidt varme, støvle højhæle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Så er vi klar " siger Emilie. Maria og jeg griner, og vi hænger armene sammen. Emilies mor smiler da hun ser os. " Så skal vi afsted " siger Emilies mor, som også hedder Maria. Det faktisk ret sjovt. Men i bilen på vej derhen høre vi Marcus og Martinus sange og hygger os.. Vi tager et selfie, og lægger det ud på insta.

* Springer resten af køreturen over*

Oh. My. Gard.
DEN BYGNING ER JO GRANDE?!?!
Jeez.. "Hyg jer" siger Emilies mor og kære. Vi går ind.

*De er i slutningen af koncerten*
M&M er igang med at spille deres sang "Alt Jeg Ønsker Meg".
Vi er midt i sangen får jeg øjenkantakt med en af dem. Tror han heder Marcus? Emilie skriger. " Jeez, take a chill. Hvorfor skriger du sådan?" Spørger jeg Emilie. " Øh, måske fordi Marcus kiggede på dig? Arrrrrrggh, du så heldig? Hvorfor er det at alle drenge falder for dig? Det snyd" svare Emilie. Jeg ruller øjne. "Slap af. Jeg har kun haft en kæreste i børnehaven og i 3-6 klasse. Ikke alle drenge falder for mig. Og desuden, kiggede han sikkert på en anden" Siger jeg. Emilie ruller øjne, som et tegn på hun er uenig. Men hun lader den ligge. Jeg har egentlig haft flere kærester. Kan bare ikke huske med hvem, og hvornår..
Efter koncerten skulle vi til meet&greet. Da det blev vores tur, skreg Emilie helt sindsygt da hun så dem. Mig og Maria gned os i øret. "Emilie, styr dit trip, du gør os døve" grinede jeg. Hun reker (?) tunge, og jeg lister hen og kilder hende. Da hun springer en halv meter over jorden flækker mig og Maria af grin. Marcus og Martinus griner faktisk også. Marcus grin er mega cute. Vent, hvad? Emilie får autograf og billede.
Drengene (og Emilie) insistere på at mig og Maria også skal have det. Og vi fik det. Efter det, tog vi hjem til Emilie igen. Jeg kiggede på min autograf og så hans nummer var der. Samt en lille tekst hvor der stod..............................................................................

2 kapitel. Yaii. Håber det var godt. I får måske Marcus synsvinkel i næste kapitel. Cya, darlings ;)

In Love With A Celebrity (PAUSE)Where stories live. Discover now