Jeg vågner ved at solen stråler mig i øjnene. Har i nogensinde prøvet det hvor man vågner og skynder sig ud af sengen for at tage tøj på, rede hår og spise morgenmad for at skynde sig til skole??
Jeg har ik, og det vil nok heller ikke ske...
Nåh men, efter ca 5 min hvor jeg bare lå i min seng - som faktisk er dejlig varm og blød - rejser jeg mig op, slæber mig hen til sengen og finder tøj frem
Slæber mig hen til mit makeup bord, for at rede mit hår og tage makeup på. Jeg lader mit hår hænge løst (det gør jeg hvis der ikke er opsat hår på billedet) for at slæbe mig ned af trappen, slæbe mig ud i køkknet og få noget at spise. Da jeg er færdig kigger jeg på uret og ser kl et 15 min. i og beslutter mig at begynde og gå. "SES" råber jeg og lukker døren.. Ovre i klassen smider jeg min taske ved min plads og går over til Emilie og Maria. " Vi får 2 nye, NORSKE drenge idag" hviner Emilie. Emilie er den mest tøssede af os. "Mmmmh" siger vi bare. Vi vidste godt hun tænkte på Marcus og Martinus.. "Håber de hedder Marcus og Martinus" sagde Emilie. Hvad sagde jeg?! " Mimi, hvor stor er den chance lige?? " sagde jeg. " Den er ca 1,05% ud af 100% " sagde Maria. Hun er jo den klogeste af os. "Ja, men den er der" forsvarede Emilie sig og vendte sig rundt. Idét klokken ringede. Igen gør hun det. Hun må lære mig det.. Vores lære - Lis - kom ind. Nårh ja, i undre jer nok over at jeg stadig er i Danamrk?? Jo, det er fordi vi åbenbart ikke skulke flytte alligevel. 'De' flyttede herover. Min mor og far kaldte dem 'De' eller 'Dem'. Jeg ved ikke hvem det er, men 'De' er mine forældres gode venner. Og 'De' har 2 drenge på min alder. "Så unger, hør efter" Råbte Lis, og rev mig ud af mine tanker. "Som i ved, får vi 2 nye drenge idag" Fortsatte hun. De fleste piger jublede, især Mayam og hendes minions Lilje og Helly, for det betød nye drenge at knalde. Typisk. "Deres navne er Marcus og Martinus" sagde hun igen og gæt hvem der kom?? I har nok regnet det ud. M&M, mine damer og herre. Emilie skreg op. Jeg flækkede af grin over Emilie. Maria var også ved at dø af grin. Jeg overhørte 'Barbierne' tale om hvem der skulle have hvem. Mayam, skulle selfølgelig have begge, imens de andre kun skulle have 1. Mayam, den irriterende ko. "Vil i venligst fortælle om jer selv?" Spurgte Lis der endnu en gang rev mig ud af mine tanker. "Ja, okay. Jeg hedder Marcus, jeg er født først og jeg er hurtigst. Min ynglingsfarve er turkisblå og mit ynglingafodboldhold er Manchester" Sagde Marcus. Mathias jublede lidt. Og igen grinte jeg. "Mit navn er så Martinus. Jeg er født sidst men jeg er højst " sagde Martinus. Det med han var højst sagde han på en pralende og drillende måde. Marcus rullede øjne men smilede. "Og så er min ynglingsfarve er rød" sagde Martinus så. "Godt, nogle spørgsmål til drengene?" Mayam rakte hånden op. "Mayam??" Sagde Lis. "Hvordan er jeres drømmepige?" Sagde Mayam på en lidt flirtene måde. Of course. Marcus kiggede på mig. Eller, en person der sad i nærheden af mig. "Min drømmepige er en lidt badgirl. Med langt hår, som godt kan lide sport. Hun må gerne være pæn, men behøves ikke. Hun skal være sød og sjov. Og hun skal turde kysse mig og ikke være bange for at sige vi er kærester" Imens Marcus sagde det, blev han ved med at kigge på den person han kiggede på før. "Min drømmepige skal helst være pæn. Men også sej, sød og sjov. Hun skal være badgirl og skal elske sport. Men hun må også være klog. Hun skal ikke være bange for at tage det næste skridt og så skal hun være ligeglad med hvad folk tænker om hende" sagde Martinus og kiggede rundt. "Andre spørgsmål?" Spurgte Lis. Lukaz rakte hånden op. "Lukaz??" "Tænkte i på en bestemt?" Spurgte Lukaz. Marcus rødmede. "Ja"" Sagde han og rødmede endnu mere. "Jep" sagde Martinus bare afslappet og tog hænderne i lommen. "Andre spørgsmål?" Spurgte Lis. Ingen rakte hånden op.
"Godtså. Marcus, du kan sætte dig ved Daniella" sagde hun og pegede på mig. Marcus smilte og gik her over. Der var extra borde ved væggene. Jeg sad med Marcus, Alexander (som er total playboy) og Hannah.
"Og Martinus du kan sætte diig.. Ved Mayam" sagde hun og pegede på Mayam. Shit. Lad vær at træffe dumme valg Martinus....
NYT KAPITELLL. Sry jeg ikk har opdateret længe, men har haft ret travlt. Håber ikk det gør noget?? Forresten, skal jeg ogs lave drengenes synspunkter?? Svar i kom ;)
YOU ARE READING
In Love With A Celebrity (PAUSE)
FanfictionHej, mit navn er Daniella, og jeg er 13, snart 14 år. Jeg bor i Danmark i en by der hedder Odense. Mit største idol er 5SOS, og min bffae, Emilie, er mega fan af Marcus og Martinus. Min anden Bffae, høre bare noget forskelligt musik.. ADVARSEL Der e...