Jeg vågnede ved mit vækkeur. Altså hvem i alverden har været så dum at opfinde et freaking vækkeur?! Oh my gosh, altså. Men altså. Jeg stod op, fandt noget tøj og gik i bad. Efter badet tog j eg tøjet på.
Så redte jeg mit hår og satte det. Jeg lagde makeup og neglelak. Så tog jeg min ring og min halskæde på. Og så lige da jeg skulle til at gå, tog jeg lige en blå, lidt ødelagt cap på, og mine solbriller ned i min trøje. Altså ned den ene af de dimser der sidder ved ørene. Yeah, håber i forstår.. Men jeg så at den var 9 i, så jeg løb ned i gangen, tog mine sko og jakke på, og smuttede. Jeg løb så hurtigt jeg kunne. Jeg kom ind i klassen idét klokken ringede. Yes. Jeg skyndte mig ned til min plads, smed tasken, tog min mobil og gik over til Emilie, Maria og M&M.. Vent.. De var sammen med M&M. Nåh, men jeg kom der over. "Marcus, er altså sikker på du mente Daniella" Sagde Martinus der ikke havde set mig da jeg stod bagved ham. "Hvad er der med mig?" Spurgte jeg. Martinus gav et lille hop. "Ikk noget" sagde Marcus hurtigt. "Jo, er sikker på, Marcus kan li.." Martinus nåede ikk at sige mere inden Marcus holdte ham for munden. Jeg grinede. Marcus kan ikke lide mig. Vi snakkede lidt, og opdagede først at læren ikk var kommet da klokken ringede. Var der allerede gået 2 timer?? Wow. M&M er faktisk søde og sjove. Vi gik ned til de små. Ved ikk hvorfor? Kender faktisk mange af de små. Mange spurgte hvem M&M var. Men altså, vi gik tilbage til klassen da klokken ringede og resten af skoledagen foregik som den plejer. Jeg fulgtes med M&M hjem. De boede ret tæt på. Da jeg kom hjem, skiftede jeg til noget pænere tøj, da vi fik besøg af 'Dem' om 1 time.
Mit tøj, hår og makeupDa jeg var færdig, bankede det på døren. "Jeg åbner" råbte jeg. Jeg gik ud og åbnede døren. Jeg smilede. "Hej" siger jeg, og rækker min hånd ud. da jeg så hvem der var, smilede jeg endnu mere...
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!
SKAL MÅSKE TIL M&M KONCERT OM CA 15 DAGE I FREAKING KBH?!?! Jeg er så fucking glaad?! Andre der kommer?? Og skal jeg lave de andres synsvinkler også??
YOU ARE READING
In Love With A Celebrity (PAUSE)
FanfictionHej, mit navn er Daniella, og jeg er 13, snart 14 år. Jeg bor i Danmark i en by der hedder Odense. Mit største idol er 5SOS, og min bffae, Emilie, er mega fan af Marcus og Martinus. Min anden Bffae, høre bare noget forskelligt musik.. ADVARSEL Der e...