Ge Ge!!!!!!!!!!!
"လန့္လိုက္တာကေလးစုတ္ရဲ့~~~ဘယ္လိုျဖစ္လို့နားနားကပ္ျပီးေအာ္တာတုန္း"
ဖြင့္မွန္းမသိပိတ္မွန္းမသိမသဲကြဲေသာမ်က္လံုးကိုအတင္းျပဴးကာရန္ေထာင္ေနေသာ xingxing geအားမ်က္နွာကိုအတတ္နိုင္ဆံုးအခ်ိဳေသြးကာရယ္ျပလိုက္ေတာ့Geကကြ်န္ေတာ့ဆံပင္ေတြကိုလက္နဲ့ထိုးဖြလာသည္။
"Geကလဲဆံပင္ကိုလာမဖြပါနဲ့ဆိုေနအျမဲလာဖြတယ္ ကိုကိုတစ္ေယာက္ဘဲကိုင္တာႀကိဳက္ပါတယ္ဆို~~"
"xiaoluရယ္အျဖစ္သည္းမေနနဲ့မင္းကိုကိုကမင္းကိုသတိရရင္ကံေကာင္းအခုေတာင္ဘယ္ေကာင္မေလးနဲ့ပါသြားျပန္ျပီလဲမသိ"
အဲ့Geကေလကိုကို့ကိုဆြဲထားမယ္မရွိဘူးဒီေန့မာမားကထူးထူးဆန္းဆန္းစကားေတြေျပာလို့ေနာက္က်သြားတာကို~~~အဲ့မာမားကလဲဒီေန့မွဘာမွန္းမသိဘူးစကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာတယ္~~~မာမားစကားကိုနားေထာင္လို့luကေနာက္က်သြားျပီ~~~
"ေအာင္မေလးxiaoluရယ္ေနာက္လို့ေတာင္မရပါလား သူ့ကိုကို ကို.....မ်က္နွာကခ်က္ခ်င္းကိုလငမုတ္ဖမ္းသြားတယ္~~~~မင္းကိုကိုကစာႀကည့္တိုက္ကိုသြားတာပါကြ~~~တကယ္ထဲဟိုဘက္ဒီဘက္အိမ္ခ်င္ကပ္ေနေနျပီးေတာ့မေတြ့ရတာခဏေလးဘဲရွိေသးတယ္အခုထဲကစိတ္ေတြကိုပုတ္ေနတာ"
ဘာစိတ္ပုတ္တယ္.....ဒါမ်ားသြားျပီး
"ပုတ္ေတာ့ဘာျဖစ္လဲGeေနာ္ ကိုကို့ ကိုမေတြ့ရေသးလို့စိတ္တိုေနတာေနာ္Geကို ကိုင္ေပါက္ပစ္မွာေနာ္.......ကိုကိုကလဲႀကာလိုက္တာXiaoluကေတြ့ခ်င္ေနပါတယ္ဆို"
"ပိစိ~~~xingကိုဘာဂ်ီတိုက္ေနတာလဲ~~~အတန္းခ်ိန္မတက္ဘဲဒီမွာဘာထိုင္လုပ္ေနတာလဲ~~~ကိုကိုမရွိတာနဲ့မင္းကစကားနားမေထာင္ဘူးေပါ့"
ဟီးးးးးxiaoluကိုကိုေရာက္လာျပီ~~~
ကေလluကိုပိိစိေလးမ်ားထင္ေနလားမသိluကပထမနွစ္ေက်ာင္းသားႀကီးပါေနာ္.....ဟြန့္....သူ့ကိုေတြ့ခ်င္လို့ေစာင့္ေနတာကို...စကားနားမေထာင္ဘူးတဲ့.....luက ကိုကိုစကားကိုေျမဝယ္မက်နားေထာင္တာကိုကိုသိရက္နဲ့ ဝမ္းနည္းတယ္ -_-"ေဟာႀကည့္ေမးတာကိုမေျဖဘဲအသံတိတ္ေကာက္ျပန္ျပီ~~~~Yifanေရမင္းဘဲအဲ့ကေလးကိုရေခ်ာ့ေတာ့~~ငါေတာ့အိပ္ခ်င္လို့သြားျပီ"