"ကေလးစုတ္ေလး.....မနက္က်ရင္ကိုကိုကစိတ္ေျပတဲ့အထိေခ်ာ့မွာမို႔......အခုေတာ့ကိုကို႔ကိုခြင့္လႊတ္ေနာ္.....မာမီကကိုကို႔ကိုမလာခိုင္းဘူး.....မနက္က်ရင္ဆက္ဆက္လာခဲ့မယ္ေနာ္...ကိုကို႔ကေလးေလး..... ခ်စ္လိုက္တာကေလးစုတ္ေလး....ပိစိေလး.....အသည္းေတြယားလာၿပီ...ကိုကို႔ကေလးေလး😘😘😘😘"
ဖုန္းထဲမ်က္ႏွာျပင္ကိုနမ္းလိုက္စကားေျပာလိုက္ႏွင့္မပင္ တစ္မိုးေအာက္တေယာက္Wu yifanကေတာ့ အိမ္မက္ပင္လယ္ထဲဇနကမင္းသားကဲ့သို႔လက္ပစ္ကူးေနေလ၏
Wuစံအိမ္
မနက္ထဲက အထဲဝင္အျပင္ထြက္မ်က္စိေနာက္ေအာင္ေလွ်ာက္ေနသူမွာWuစံအိမ္ရဲ႕မ်ိဳးဆက္Wu yifan.....ထိုသူေရာက္ယက္ခက္ေနရျခင္းအေၾကာင္းမွာ.....သူထက္၂ႏွစ္ငယ္ေတာ္ luစံအိမ္ရဲ႕မ်ိဳးဆက္ Luhanအား စိတ္ေျပရန္ေခ်ာ့ဖို႔အလို႔ျငာသြားရေတာ့မည္ကိုး........
"ဘဘ Xiaoluအ႐ုပ္ေလးပါကားထဲေသခ်ာထည့္ေပးေနာ္.....ဘဘဒါသူ႔ဆီမွာမရွိေလာက္ပါဘူးေနာ္......ဘဘေသခ်ာစစ္ထည့္ေပးေနာ္.....ဘဘအခန္းကပ္တဲ့စေတကာ.....arrr jieႏိုးလာၿပီလား"
"အင္း....jieအေရးႀကီးေျပာစရာရွိလို႔ရယ္.....Fanfanအားရဲ႕လား..."
ဟင္....ဘယ္လိုေျဖရမလဲ.....jieမ်က္ႏွာကလဲအေရးႀကီးေနတဲ့ပံု.....ကေလးကိုကလဲေခ်ာ့ရမယ္မေခ်ာ့လို႔မရဘူးရယ္.....
"ကြ်န္ေတာ္ကအားေတာ့အားေပမဲ့....."
"အားရင္လိုက္ခဲ့ေပးပါကြယ္.....jieကဒီကိုအခုမွျပန္ေရာက္တာဆိုေတာ့ ေနရာေတြသိပ္မသိဘူးရယ္.....jieအရင္ကတက္ခဲ့တဲ့ေက်ာင္းက ဆရာမကိုအေရးတႀကီးေတြ႕ဖို႔လိုလို႔....."
ဟင္....ဒယ္ဒီကိုၾကည့္ေတာ့လည္းဒယ္ဒီကလိုက္သြားေစျခင္သည္.....မာမီေရသားဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ......ကေလးေလးေရ ကိုကို႔ကိုနားလည္ေပးေနာ္....ကိုကိုျပန္လာတာနဲ႔ေခ်ာ့ပါ့မယ္ေနာ္......
"ဟုတ္ကဲ့.....ကြ်န္ေတာ္လိုက္ခဲ့ေပးပါ့မယ္...."
တစ္ဖက္တြင္လဲ သူ႔ကိုကိုခိုးၿပီးလာေခ်ာ့မွာကိုေမ်ာ္ေနေသာေကာင္ဆိုးေလးတစ္ေယာင္လဲရွိေနသည္။
"အိမ္ေတာ္ထိန္းႀကီး.....ေနာက္ခဏေနရင္ Yifan သားငယ္ကို ကၽြန္မတို႔မသိေအာင္လာခိုးေတြ႕လိမ့္မယ္.....သူတက္ရလြယ္ေအာင္....လာလို႔သြားလို႔အဆင္ေျပေအာင္......အဆင္သင့္လုပ္ေပးထားလိုက္.....ၿပီးေတာ့ကြ်န္မနဲ႔Mrs.Luသိတာ....Yifanမသိေစနဲ႔......သားငယ္လည္းမရိပ္မိေစနဲ႔ေနာ္.....လုပ္စရာရွိတာသြားလုပ္ေတာ့"