ep-4

450 57 26
                                    

9:30pm

"သခင္ေလးျပန္လာၿပီလား.....ေနာက္က်တယ္ေနာ္....တစ္ေယာက္ထဲျပန္လာတာလား"

"ဟုတ္တယ္ဘဘရဲ႕........Bing Bing jieကဆရာမႀကီးအိမ္မွာဘဲတည္ျဖစ္ေတာ့မွာ.....ေနာက္ေန႔မွသူ႔ပစၥည္းေတြလာယူလိမ့္မယ္......ကြ်န္ေတာ္ကဆရာမႀကီးနဲ႔Jieတို႔လိုအပ္တာေတြလုပ္ေပးေနလို႔ေနာက္က်ေနတာ.....မာမီေရာဟိုကေလးနားမွာဘဲလား......ကားေပၚကိုေလ မနက္ကကေလးအ႐ုပ္ေတြတင္ေပးထားခိုင္းေပးေနာ္ဘဘ......သားသူ႔ကိုသြားေခ်ာ့ရဦးမယ္.....ဘဘ.....သားေျပာတာနားေထာင္ေနလား....."

ဘုရားသခင္.....သခင္မႀကီးကWuစံအိမ္ကလူေတြတစ္ေယာက္ကိုမွJapanသြားတာမေျပာခိုင္းဘူး....အခုက်သခင္ေလးကဟိုဘက္စံအိမ္သြားဖို႔ျပင္ခိုင္းေနၿပီ.....ဘုရားသခင္ကယ္ပါ.....ဒီေန႔တေန႔ထဲကိုတလိုက္ရတဲ့ဘုရား😞

"သားႀကီးဒယ္ဒီ့နဲ႔စကားေျပာရေအာင္......အိမ္ေတာ္ထိန္းဂင္လုပ္စရာရွိတာသြားလုပ္ေတာ့...."

"ဟုတ္ကဲ့....သခင္ႀကီး...."ဘုရားကယ္ေပလို႔😪

"သားမာမီနဲ႔သားငယ္နဲ႔ကဂ်ပန္ကိုအပန္းေျဖခရီးသြားၾကတယ္....."

"ဗ်ာ.......ဂ်ပန္ကိုသြားတာ......သားလဲဘာမွမသိရပါလား.....မာမီကေတာ့လုပ္ၿပီ"

"ဒယ္ဒီလဲဒီေန႔အစည္းေဝးေတြနဲ႔ရႈပ္ေနေတာ့....သားမာမားဖုန္းဆက္တာမကိုင္မိလိုက္ဘူး.....အိမ္ေတာ္ထိန္းဂင္လွမ္းအေၾကာင္းၾကားေပမဲ့ဒယ္ဒီကအေရးမႀကီးေလာက္ဘူးထင္ၿပီးေသခ်ာမေမးမိဘူး....သားမာမီကအရင္ကလဲသားငယ္နဲ႔ပက္သတ္ရင္နည္းနည္းအစြဲႀကီးေတာ့ ဒယ္ဒီကလဲအရင္ကလိုဘဲထင္လိုက္တာ.....သားမာမီကဒီတခါေတာ္ေတ္ာကိုစိတ္ဆိုးသြားတယ္ထင္တယ္....."

"မာမီစိတ္ဆိုးတာကိုသားလက္ခံပါတယ္.....သားလည္းမွားပါတယ္.....ဒါေပမဲ့သားကိုအသိမေပးဘဲသြားတာေတာ့မာမီလြန္တယ္.......ၿပီးေတာ့ကေလးကေနေကာင္းတာလဲမဟုတ္ဘဲနဲ႔"

"သားမာမီကသားငယ္နဲ႔ပတ္သတ္ရင္အကဲပိုတတ္တာဒယ္ဒီလဲသိေပမဲ့ဒီေလာက္ထိကိုျဖစ္ေအာင္ဘယ္အရာကမ်ားတြန္းပို႔လဲဒယ္ဒီမစဥ္းစားတတ္ေတာ့ဘူး......သားလဲစိတ္ေအးေအးထား.....ဂ်ပန္ကိုလိုက္သြားခ်င္ရင္မနက္ျဖန္မွလိုက္သြားေခ်......ဒါနဲ႔Bing bingနဲ႔သြားတဲ့ကိစၥေရာအဆင္ေျပရဲ႕လား"

kokoWhere stories live. Discover now