Sedím na sedačce v obýváku po náročném úklidu. Mám tu tři pytle jen z obýváku. Láhve od vína, krabice od vína, prázdné krabičky od cigaret, obaly od sušenek.
Sedím tu a přemýšlím co mám dělat. Mám jen mámu,ale ta z neznámého důvodu odešla bydlet k jakýmu si Michalovi Schidlowski. Je to cizinec a moc se mi nelíbil.
Na stole ještě leží krabička cigaret LMek, nikdy jsem nekouřila, co kdyby mě to trochu pomohlo? Natahuji se po krabičce a vytahuji jednu velkou. Zapálím si a vdechnu úplně prvního práska v mým životě. Okamžitě začnu kašlat a dusit se. Po kouřovém záchvatu si říkám v hlavě abych to zkusila znovu. Vdechnu tedy druhýho práska a snažím se po kouskách ho nasávat do plic, když už žádný kouř v puse nemám pomalu vydechnu. Je to docela fajn, je to jako když těhotná dýchá při porodu,aby se uklidnila. Dávám si další a dalšího práska, pomalu ale jistě. Když je cigareta pryč. Začne se mi motat hlava. To asi proto,ze jsem začínající kuřák. Je to fajn.
Když se odhodlám vstát a jít se opláchnout na něco šlápnu.
PANE BOŽE TO SNAD NE!!
Na zemi leží stříkačka ještě zabalená. Máma si píchala? Když jsem ji koupala ničeho jsem si nevšimla!
Sednu si znova a začnu brečet. Sakra mami kde jsi??? Co se to s tebou děje???
ČTEŠ
Bláznům patří svět
De TodoPříběh vypráví o 18cti leté dívce,která ma matku alkoholičku a táta ji zemřel. Bude mit štěstí nebo smůlu??