BENİM OLUCAKSIN

4.3K 38 15
                                    

Gözümü mutlu bir sabaha açmadım,okuduğum romanlardaki gibi bir hayatım da yok.O kadar iğrenç bir hayatım varki neden yaşadığımı merak ediyorum.Aslında önceden bu kadar siktiri boktan bir hayatım yoktu.Annem beni bırakıp gitmeseydi daha olumluydum.Annem benle ilgilenmezdi ama ama onun gölgesi yeterdi.Babam desen işine aşık,benim iyi bir geleceğim olması için çalışıyor.Annemle sürekli kavga kavga edip,dışardaki insanlara mutlu aile profili çizerlerdi.Sonucu kocaman bir HİÇ.Annem bizi terk etti,yada arkasına bakmadan kaçtı da diyebiliriz.Bu uçsuz bucaksız bir derinliğe bıraktı beni.Adım ne mi ? DERİN,ironiye bakar mısınız?

Benim için tek heyecan Berkay o benim hoşlandığım çocuk,bunu sadece Arzu biliyor.Berkay'ın hiç bir şeyden haberi yok,hiç fark etmedi zaten.Beni DERİNDEN etkileyen ikinci olayda işte bu.

Acaba Derin eski haline dönücek mi?İnsanlara içini kapatan Derin hayata tutunmanın yolunu bulucak ama ne yazık ki çok tehlikeli bir yola başvurucak.Karşısına onu istiyen erkekler çıkıcak.Hepsinin gözü kara,hangisi onu elde edicek?Bunlar kim mi?Hepberaber öğrenelim...

Derin öyle bir yola giricek ki çok yıpranıcak,etrafındakileride yıpratıcak.Arzu ile aralarına birden soğukluk giricek.Peki geri düzelicek mi? Berkay'la Taner'in grupları birbirleriyle çatışıcaklar.kazanan hangi grup olucak?Bunu hep beraber öğrenelim mi? Eğer benimleyseniz hadi BAŞLAYALIM........

BENİM OLUCAKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin