Sabah gözlerimi açtığımda 11:00'e geliyordu. Babamdan izin alıcaktım ama dünkü tartışma aklıma gelince yüzümü buruşturdum. Arzu kesin beni kesicekti. Kerem'i de aramadım yatağın öbür tarafına dönünce babamın kredi kartını buldum. Yanındada bir tane not duruyordu. Notta "istediğin kadar harca. Dün sen uyurken Arzu beni aradı partiye gideceğinizi söyledi" yazıyordu. Ayağı kalktım üzerimi değiştirdim. Elimi yüzümü yıkadım ve şaçlarımı taradım
Selma ablanın pişirdiklerinin kokusunu alıyordum. Hemen telefonumu elime aldım babamın kartını cüzdanıma koydum. Odadan çıkarken Kerem'i aradım 3. çalışında açtı "Hey yaralı kuş sen beni arar mıydın?" Diye söylendi. "Uyuya kalmışım ondan arayamadım" diye açıkladım. Kerem olayların üstünde durmayı sevmez hiç bir zaman onun bu huyu benim en sevdiğim özelliğidir. "Yaralı kuş seni evden almaya geliyorum "dedi. İşte bu benim işime gelirdi. "Tamam ben hazırım zaten sadece kahvaltı yapıcam. " Tam telefonu kapatacaktım. Derin diye bağırdı. Telefonu tekrar kulağıma götürdüm. "Efendim" dedim. "Hey yarım saate hazır ol. Hadi öptüm yaralı kuş" dedi ve telefonu kapattı. Selma abla mutfağın kapısında bana bakıp gülümsedi. " kahvaltın hazır. Baban sabah erken çıktı. Hadi gelde yemeğini ye." Dedi sonra mutfağın içine girdi. Bende aceleyle yerime geçtim,bir güzel kahvaltımı yaptım. Ayağa kalktım ve tabağımı tezgahın üzerine bıraktım. Zil çaldı, Selma abla "ben baktım" diye bağıdı. Kapıyı açtı. Bende kapıya doğru yürüdüm. Selma abla ceketimi uzattı. "Görüşürüz geç kalmam" dedim. Kerem kolunu bana uzattı. Koluna girdim ve evden çıktık. "Buraya nereden geldin?" diye sordum. "Bizim evden niye sordun?" dedi. Bende korkuyla "Motorla mı?" dedim. "Evet. Yine tuttur micaksın demi motora binmem diye?" alaycı bir tavırla sordu. Bende sessiz kalmayı seçtim. Her türlü araca binebilirdim ama motora binemem çünkü her an devrilecekmiş gibi hissediyorum. Ama şuan başka çarem yoktu. Kerem'in ağzına bir kere takılırsam yıl boyu benle alay ederdi.
Dolanmamak için arka bahçenin olduğu tarafa park etmiş. Kapıdan çıktık. Kaskın birini bana verdi. İlk defa uğraşmadan taktım. Ben Kerem'e yapışmış bir şekilde yola koyulduk. Arada hızlanıyordu bende ona daha çok yapışıyordum,oda sadece kıkırdıyordu. Kısa bir yolculuktan sonra gelmiştik. İndim ve kaskımı çıkardım. Kerem hala sırıtıyordu. Ona ölümcül bakışlarımı attım. Sonra girişteki kafeye geçtik. Arzu ile Doğukan'a yerimizi bildiren mesaj attım. 15 dakika sonra onlarda geldi. Kahve içtik. Sonra ben Arzu ile Kerem'de Doğukan başka yönlere yürüdük. Arzu ilk mağzada bir şey bulamadı. Benim aklımda bir şeyler oluşmuştu. 2. mağzadanda elleri boş çıktık. Sonunda Arzu 3. mağzada bişiler almıştı. Ben de her şeyimi tamamlamıştım. Daha sonra bizim çocuklarla buluştuk. Vedalaştıktan sonra ben Arzu ile taksiye bindim. O kadar yorulmuştuk ki bir adım daha stıcak halim kalmamıştı. Bizim eve
gelince Arzu ile vedalaştım. Elimdeki poşetlerle zili çaldım. Selma abla kapıyı açtı. Hemen merdivenlere yöneldim ve odama çıktım. Üstümü çıkardım, hızlı bir duş aldım. Elimdeki sargıyı değiştirdim. Aşağıya indim. Babamın karşısındaki sandalyeye oturdum. Yemeğimi yemeye başladım. "Günün nasıl geçti?"diye sordu. Bu akşam o kadar yorgundum ki kısa cevaplar vermeye karar verdim. "İyiydi"dedim. "Eğlendin mi peki?"diye sordu."Evet eğlenceliydi."diye cevapladım ama öfkemin yükselişini hissediyordum. "Evet istediklerimi aldım baba. Aramızı iyi yapmak için uğraşma çünkü artık hiç bir şeyi umursamıyorum, sende öyle yaparsan sevinirim."diye çıkıştım. "Sen benim biricik kızımdın tabii ki seni umursiyacağım" elimdeki çatalı tabağa seslice bıraktım. Tabağı ittim ve madan kalktım. "Annen gibi olmadığını söyledin o zaman kaçma ve yemeğini bitir." dedi. Kapıdan döndüm. "Dün dediğin gibi kavga etmemek için odama çekiliyorum baba" dedim ve arkamı dönüp odama çıktım. Yatağa kendimi attım ve uykuya daldım.
Uykumu Arzu böldü. Odanın içinde " Uyan uyan" diye cırlıyordu. Perdeleri açtı. Bu parti meselesi beni bayağı yormuştu. Hemen olup bitse diye iç geçirdim. Arzu üstümdeki örtüyü çekiştirdi. Kafamı yastığın altına gömdüm ama yastığıda alınca,pes ettim. Yatakta oturur pozisyona geldim. "Üff yeter Arzu bağırmayı kes. Sabah sabah hiç çekilmiyorsun be" diye tısladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OLUCAKSIN
Teen FictionDerin kötü bir karar alacak. Ondan faydalanmak isteyen bir erkek. İkizinin elinden her şeyi alan bir kardeş. Her zaman yanında olabilecek bir aşık. Acaba Derin hangisinin olucak bunu beraber görelim... Kendiniz kaptıracağıınız,okurken zevk alıc...