İşte ilk bölümle karşınızdayım.Benim için kaç kişinin okuduğu önemli değil okuyanların iyi bir okuyucu olmasaı önemli yorum yazarsanız sevinirim görüşleriniz benim için çok önemli...
mutimedia daki derin yılmaz :)))))))
Artık hattan zevk alamaz oldum ne yaptığımı,ne zaman yaptığım hakkında bir fikrim yok.bu siktiri boktan olan hayatı yaşamak istemiyorum.tek yaptığım şey kitap okumak ve plotoniğimi takip etmek.okulda pek fark edilmem.benim Kerem,Doğukan ve en yakın arkadaşım Arzu'dan başka arkadaşım yok.Ben bu boktan hayatı düşünürken çoktan okula gelmiştik.Hergün ki rutin olan şeyler yine boy gösteriyordu.Okula giren sevgililerin hiç kimseyi takmayarak koklaşmaları,erkeklerin o saçma sapan esprileri kızların çığlık atarak birbirlerine dedikodu anlatmaları ve benim gibi dikkat çekmeden oturan daha çok ineklerin oluşturduğu öğrenciler.
Kantinin önündeki bankta oturan Arzu ile Doğukan hararetli bişi konuşuyorlardı,bende yavaş yavaş onlara doğru yürümeye başladım.Yere bilekliğim düşünce eğilip aldım.Kafamı kaldırdırınca Kerem'i gördüm bana içtenlikle gülümsedi " Günaydın" dedi.Bende otomatik olarak "Günaydın" dedim.Kafasını Arzugilin oturduğu tarafa doğru salladı.Bende yürümeye başladım.Beraber banktaki yerimizi aldık. "Merhaba" dediler aynı anda."Merhaba"dedik bizde.Ortamda heyecanlı bir konu var gibiydi. " Dökülün " dedi Kerem.Arzu ile Doğukan bakıştılar.Doğukan omuz silkti sen anlat der gibi " Eee anlat artık arzu şu olayı"diye çıkıştım.Arzu derin bir nefes aldı." Derin yılın olayını duymaya hazır mısın?"sabrım taşmak üzereydi.Kafamı salladım. " Taner'in grubundaki Orkun ilk dönem bitiyor diye parti düzenliyo ve herkesin gelmesi serbest,davetiye gerekmiyomuş"sanki tüm bedenim donmuştu."Duydun mu? Herkes gelebilir demek bizim o partiye gidicek olmamız demek" heyecanı sesinden belli oluyordu ama ben donmuştum resmen.Arzu halime kahka atarken Kerem gözlerini devirdi,Doğukan birden parmaklarını gözümün önünde şıklatınca kendime geldi."Hey transa geçen bebek parti ne zaman diye sormicak mısın?"dedi Doğukan."Ne zamanmış"dedim umursamaz bir tavırla.Ama içim içimi yiyordu,Berkay'la tanışabilirdim.Arzu cırlayarak"Bu cumartesi ve Orkunun evindeymiş.Saat 09:00 başlıyomuş.Ee bugün perşembe ise acilen alışverişe çıkmalıyız canım"."biz sizi evinizden alırız" diye atladı Kerem."Bana uyar" dedim sakince.Bu uysal tepkilerim Arzu'nun dikkatini çekmişti,bende beklemeden"Arzu birer kahve alalım mı?"dedim ama Kerem " Ben hemen alırım kızlar.yürü lan Doğukan hepsini getiremem" diyip fırladı olduğu yerde.Doğukan onun aksine söylenerek kalktı.İçten içe Doğukan'ın Arzudan hoşlandığını hissediyordum ama dile getirmek istemiyorum.Düşüncelerimi Arzu böldü"Derin sen niye sen neden çığlık atmadın.Berkayla tanışma fırsatı bulabilirsin.Hadi fıstık biraz gülsene"annemin beni terk etmesinden sonra çok nadir güler ol oldum.Bazen gülmek istesemde gülmez insanlara kendimi kapatırdım onlar gülmem içinde uğraşlarını bırakırdı.Çünkü birinin bana acıyarak bakması en son isticeğim şeydir.
"Arzu'dan Derin'e kızım bir tepki versene artık." istemsiz istemsiz "Gideriz ama fazla durmak istemiyorum,öyle değişiklik olsun diye gidelim" gözlerini fal taşı gibi açtı "Gerizakalı o partiye gidip fazla durmamak mı,öldürürüm kızım seni.Bu sefer btün ipleri ele alma sırası geldi.Yarın ilk önce alışverişe gidicez bir güzel para harcıcaz sonra cumartesi günüde kuaföre gidicez, son olarak o partide sabaha kadar coşucaz hem Oğuz amcanın izin vermiceğini sanmam yinede izin için bugün sizin servisle evinize gelicem tamam mı nazlı Derin?" bir solukta nasıl anlattı bilmiyorum ama tam cevap vereceğim sırada kahvelerle ile Kerem ve Doğukan geldi."Benim bebeklerim bütün planı yaptı mı?" dedi Doğukan. Bu çocuk bize bebeğim lafını çok kullanır.En başta herkes değişik baksada onları tanıyan artık takmıyorlar.arzu hemen parladı. "Ne sandım Doğucum her şey planlandı sizinde alışverişe çıkmanız lazım sanki hep aynı şeyleri giyiyormuşsunuz gibi hissediyorum,biz yarınalışverişe gidiyoruz bire katılsanıza." diye teklifte bulundu. "derin nerdeyse ben ordayım"dedi Kerem.Arzu küçük bir çocuk gibi el çırptı.Tam ağzımı açıcaktım ders zili çaldı.Biz Arzu ile 11-G ye sözel sınıfına gittik.bizim sınıfala Kerem gilin sınıfı aynı kattaydı. Onlarda 11-A ya sayısal sınıfına geçtiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OLUCAKSIN
Teen FictionDerin kötü bir karar alacak. Ondan faydalanmak isteyen bir erkek. İkizinin elinden her şeyi alan bir kardeş. Her zaman yanında olabilecek bir aşık. Acaba Derin hangisinin olucak bunu beraber görelim... Kendiniz kaptıracağıınız,okurken zevk alıc...