3.bölüm DEĞİŞİM

1.1K 24 7
                                    

Beni tatlı uykumdan uyandıran çalan telefonumdu.Zorla gözlerimi açtım ve telefonumu bulmaya çalıştım.Arka koltuktaki çantayı alıp telefonumu çıkardım.Babam arıyordu.Telaşla telefonu açtım."Efendim baba" sesimdeki tedirginlik belliydi."Neredesin Derin.Sakın bana yalan söyleme"dedi.İşte bu sefer boku yemiştim."Baba ben yoldayım eve geliyorum.Evde konuşsak" diye yalvardım.Berkay'a göz ucuyla baktım gözlerini açmış bana bakıyordu."20 dakikan var gelmezsen çok kötü şeyler olur."dedi ve telefonu suratıma kapattı.Onun hiç bu kadar sinirleneceği aklımın ucundan geçmezdi.

Başım çatlamak üzereydi. Kafamı ellerimin arasına aldım. Arabanın çalıştığını duyunca kafamı kaldırdım."Günaydın" dedim gülümseyerek. "Sanada günaydın" sesi o kadar soğuktu ki dünkü halinden eser bile kalmamıştı. "Ne oldu?" diye sordum."Birşey olduğu yok evinin adresini ver yeter."beni terslemişti,kısaca adresi söyledim. Birden gazı kökledi,ben daha ne olduğunu anlamadan eve gelmiştik. Suratıma bile bakmıyordu " hoşçakal" diyip arabadan indim.İner inmez yine gaza basıp gitti. Ne olmuştu şimdi buna? Neyse asıl önemli konu babama ne diyeceğimdi ? Galiba bu sefer haklı olduğum bir konu yoktu. Susmakdan başka birşey yapamazdım. Kapıyı çaldım, Selma abla kapıyı açtı ama bana bu sefer hiç gülümsemedi. Tam odama çıkacaktım ki ,babam salonun kapısınan boğazını temizledi.Merdivenlerden geri indim.Ellerimi önümde birleştirip,başımı eğdim.Duruşumun işe yaramasını umuyordum."İçeri geç " diye emir verdi. Kafamı kaldırmadan salona geçtim ve koltuğa oturdum.O da karşımda ki koltuğa oturdu."Neredeydin?"dedi."Partideydim baba"masum rölü yapımaya çalışıyorum ama pek inanıyor gibi görünmüyordu."Demek partideydin.Peki Arzularda kalıcağını söyledin ama sabah Arzunun annesi hiç oraya gelmediğini söyledi.Bakalım buna ne diyeceksin?" Ne cevap versem diye düşündüm ama aklıma hiçbirşey gelmiyordu."Baba ben dün partide kavga ettim" Gözlerini kocaman açtı " yine kavga mı ettin? Sen bir kızsın, hemde Yılmaz Holding'in tek varisisin böyle şeyleri nasıl yaparsın?" diye bağırdı."Anlatmama gerek yok zaten önemli olan o değil mi baba ?" diye soru yönelttim."Doğru, dün nerede kaldın?" Sesi bu sefer daha da sinirli çıkıyordu.Ama bir erkekle,yani Berkay'la aynı arabada kaldığımı duyunca deliye dönecekti.Tam ağzımı açtım ama babamın gözleri salonun kapısına kaydı."Oğuz amca Derin dün bizde kaldı." dedi kerem.Babam onay beklercesine bana baktı .Kerem'e sinirliydim hala,o yüzden tam gerçeği söyliyecetim ki yanıma gelip oturdu."Oğuz amca derin dün kavga edince onu alıp bize götürdüm" diyip bütün lafı ağzıma tıkdı." öyle mi derin?" diye sordu babam.Yapacak birşeyim olmayınca kafamla onayladım. "İyi o zaman ben çıkıp biraz dolaşıcam" yerinden kalktı. Dış kapının sesini duyunca hışımla kafamı Kerem'e çevirdim. "Neden karışıyorsun" diye bağırdım. "Çünkü benim için değerlisin" dediklerinin karşısında kahkaya boğuldum. "Kendini süpermen sanan çocuk,dün beni en zayıf yerimden vurdun. Senden nefret ediyorum."

"Benden nefret edemezsin. Ayrıca çok özür dilerim sende biliyorsun ki dünkü olayda dediklerim sinirle ağzımdan kaçtı. Hadi ama bana hala küs müsün?"

Üzgün olduğu belliydi. Onu affediceğimi ikimizde biliyorduk. İkimizin de bildiği ikinci şey onu süründüreceğimdi. "Çok yorgunum uyuyacağım. Sonra görüşürüz" dedim ve ayağa kalktım. Kolumdan tuttu ve geri oturtturdu. "Önce nerde kaldın onu de,ondan sonra gidip uyu" dedi. "Sanane" diyip omuz silktim. Kafasını sağa sola salladı. "Söyle" diye emir verdi. Bıkmış bir tavırla "Berkay'ın arabasında" dedim ve ayağa kalktım. "Nerde kaldığını dediğine göre gidip uyuyabilirsin. Derin bu konuşma burda bitmedi ona göre." Kalkıp odama çıktım.

Duş alıcak halim yoktu. Üstümü değiştirdim. Tam yatağa yattım ama çantamı Berkay'ın arabasında unuttuğum aklıma geldi. Telaşla yataktan çıktım. Telefonu almıştım ama kredi kartı içindeydi. Akşam babam kartı isterse ne diyecektim? Unutkanlığım daha ne kadar iş açıcaktı acaba. Berkay'ın numarası olmadığı için yapıcak tek şey okula gitmakti. Geri yatağıma döndüm ve uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM OLUCAKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin