MILEY CYRUS
Eve girdiğimde babam koltukta oturmus film izliyordu. "Ben geldim" diyerek yanina oturdum ve yanagindan öptum. "hoşgeldin" dedi beni suzerken "ustundeki erkek hirkasi degil mi?" ah! olamaz Justin'e hirkasini vermeyi unutmusum.
"Evet bu Justin'in ben usuyunce verdi."
"justin neden hirkasini sana veriyor ki?" gozlerimi devirip " usudum dedim ya Justinde kibarlik yapip verdi iste" dedim . "Umarim sadece öyledir" ne demek istiyordu. Bikkinlikla oflayip " ne demek istiyosun baba ?" dedim ve ayaga kalktim. "Hicbisey" "iyi ben hirkasini verip geliyorum" dedigimde cevap beklemeden ciktim. Hirkayi cikarip elimde tutarken aklima justinin soyledikleri gelmisti. Bana soyledikleri gercekten cok cilgincaydi fazla aciksozlu biri bu hos bisey. Evlerinin kapisini caldim. cok gecmeden "Ah! ..miley?" diyerek kapiyi acti Josh. "merhaba şey Justin evde mi?" dedim. "evet odasinda iceri gelsene" iceri gectim.
"Hirkasini getirdim"
"peki o ust katta" dedi ne yapacagimi bilemedim. Hirkayi Josh'a birakip gidebilirdim ama yinede merdivenleri ciktim. "Justin?" diye seslenip etrafa bakindim. Kapisi aralik bi oda gorunce oraya ilerledim araliktan iceriye goz attim. Evet Justini bulmusum ama hey bi dakika o,o ciplakti! ama tam olarak degil yani altinda havlu sariliydi. Justin bana dondugunde hareketsiz bir sekilde kalmistim. Saclarindan dusen su damlalari kaslardan akiyor ve havluda son buluyordu. "ş-şey mm..." sesim kisik cikmisti justin aralik olan kapiyi tam acip "evet?" dedi ve dolabina yoneldi. Bogazimi temizleyip iceri adim attim ve "hirkan. Hirkani getirdim" dedim zar zor nefes alarak.Arkasi donuk oldugu icin beni gormuyordu bende sirt kaslarini izlemekten kendimi alamiyordum. "Yataga birakabilirsin" sesiyle irkilip kaslarina bakmayi kestim ve hirkayi yataga birakip gidiyordum ki o an kolumda islak bi el hissettim beni duvara yaslayip dibime girdi. kulagima dogru nefesini verip bedenini bana yaslayarak "tesekkur ederim" dedi ve kulagima arkasina masum bir opucuk kondurdu. Nutkum tutulmustu. Lanet olsun! neler yapiyordu bana? beni etkilemeye calisiyorsa basariyordu hemde fazlasiyla. Vucut isim artmaya baslamisti . "B-bişey degil" diyerek duvar ve justin arasindan cikmaya calistim ama bunu yaparken Justin'e daha da yaklastigimi farkettim. Yuzlerimiz arasinda bi milim vardi neredeyse nefesi dudaklarimi siyirip geciyordu. gozlerini gozlerime dikmisti. eger biraz daha yaklaşsa opuşecektik. Bi anda geri cekildi bende bundan yararlanip "iyi geceler " diyerek hizla odadan ciktim. Josh'a da iyi geceler dediktan sonra eve gectim Babam televizyon izlerken uyuyakalmisti. uzerine battaniye ortup yanagina opucuk kondurduktan sonra odama cikip uzerimi degistirdim ve rahat yatagima attim kendimi. Justin'i düşünüyordum. Onun yariciplak hali gozumun onunden gitmiyordu. Vucudu mukemmeldi. Dovmeleri ona ayri bi hava katiryordu onu dahda cekici kiliyordu. Ah! tanrim neler diyorum ben? kalkip pencereyi actim kafami pencereden cikartip gozlerimi kapadim ve temiz havayi icime cektim. Gozlerimi actigimda karsi pencereden Justini farkettim yatagina oturmus beni izliyordu benim onu gordugumu farkedince gulumseyip el salladi. Halisülasyon falan miydi bu? Sanirim temiz hava kafa yapmisti. Gozumu kapayip tekrar actim hala ordaydi. Tamam gercekmis. Bende ona gulumseyip pencereyi kapadim ve yatagima geri dondum.Alarmin sesiyle gozlerimi aralayip icimden bir kac kufur savurdum. Alarmi kapatip kalktim ve dusa girdim. Bugun okul vardi ve hafif heyecanliydim. dislerimi fircalayip giyecegim kiyafetleri sectim. Cantami alip parfum sıktıktan sonra asagi indim. Babam hala uyuyordu "baba uyan" diyerek omuzlarindan durttum. Gozlarini aralayip "Miley?" dedi boguk bir sesle. "Gunaydin uykucu" diyip yanagini optum.
"Gec kalmadin mi?"
"hayir hatta erken bile" Baban yavasca kalkip merdivenlere ilerledi bende o gelene kadar dolaptan sut ve gevrek cikartip yedim. Bulasiklari makineye dizerken erkek parfumu mutfagi kaplamisti. "Hazirsan gidelim mi ?" dedi babam son bulasigida yerlestirip gulumseyerek dondum ve "hazirim" dedim. Arabaya ilerlerken durakta bekleyen justin'i farketti babam. "Gunaydin Justin okula gidiyorsan senide birakabiliriz" Justin "neden olmasin?" diyip yanimiza geldi ve bana gulumsedi. Tanrim! cok tatli gulumsuyordu. Arabaya bindik ve "Gunaydin miley " dedi justin. "G-gunaydin" dedim istemeden kekelemistim. Yol boyunca babam ve Justin sohbet etmislerdi. Justin babama cok yakin davraniyordu sve bu benim hosuma gitmisti. Okula geldigimizde arabadan inip okula dogru ilerledik. Selena birden yanimizda belirmisti. "Gunaydin!" dedi neseyle. "Gunaydin" Justin ile ayni anda soylemistik bu yuzden birbirimize bakip gulumsedik. selena, "siz birlikte mi geldiniz?" diye sordu. "evet. Babasi bizi okua birakti" dedi justin kisaca. Bende onayladim. Sinifimi ogrenmem gerektigi icin yanlarindan ayrilip mudur yardimcisinin odasina gittim. sinifimi ogrendim. Sinifimi ararken baya bi zorlanmistim ama en sonunda buldum Ders daha baslamamisti sinifa girdim ve arka siralarda bos bi yere oturdum. O sirada ogretmen geldi. Ayagi kalktik. yoklamayi alirken bende ogretmeni izliyordum. Duz sari saclari gogsunun altinda bitiyordu duzgun bir fizigi vardi . "Arkadaslar, sinifimiza yeni bir ogrenci geldi. Evet miley bize kendini tenitir misin?" dediginde ayaga kalkip "Adim miley cyrus buraya new york'tan geldik. Babam sarkici oldugu icin buraya tasindik. Turlari icin" diyip oturdum. "Tesekkurler miley. Bende biyoloji ogretmeni lucy genevva" dediginde gulumsedim. Kapi caldi gelen selena ve Justindi. Özur dileyip bos bir yere oturdu selena . Justinde yanimin bos oldugunu gorunce yanima oturdu. "Vay canina! ayni sinifta olmamiz cok iyi" dedi sessiz bir sekilde. "ya ne demezsin" diyip onunla ayni ses tonunu taklit ettim ve cantamdan bir defter cikartip siranin uzerine koydum. Elimin uzerinde bi el hissettigimde Justin'in elimi tuttugunu gordum. Elimi cekmeye calissamda basaramamistim. Hem garip bi sekilde heyecanli hemde stresliydim. Dersi dinleyemiyordum ve tabi yazamiyordum da. Justin halinden gayet memnun gorunuyordu. oflayip onume dondum. Zil sesini duydugumda icimde bi rahatlama olusmustu. Elimi biraktigi sirada selena yanimiza geldi ve "disari cikacak misiniz?" dedi. Justin benim yerime cevap verip "hayir biz gelmiyoruz sen cik." dedi. Tam konusmak icin agzimi acaktim ki elini bacagima koyup sikti Tamam bu kadari fazlaydi iste! "ben cikiyorum o zaman" diyip cikti sel. Sinifta kimse kalmamisti. Hizla ayaga kalkip " ne yaptigini saniyorsun sen?" diye bagirdim.
"Hicbisey. sadece seninle yanliz kalmak istedim"
"Justin. yeter hareketlerine dikkat et" dedim sakince. "Senin yanindayken ne yaptigimi bende bilmiyorum" Ne diyecegimi bilemedim kapiyi dogru yuruyup siniftan cikacakken kolumu tutup beni kendine dogru cevidi ve ellerini belime doladi. Hadi ama ya sinifa biri gelip bizi gorurse ve hakkimizda sacma dedikodular cikarsa? bunlari hic dusunmuyor muydu. Belimde olan ellerinden kurtulmaya calisirken "Justin birak beni" dedim. "Miley anlamiyor musun? Seni seviyorum" bir sure bekledikten sonra "ben ayni seyleri hissetmiyorum" diyerek gozlerimi kacirdim. Belimdeki elleri gevseyince gozlerine baktim. Aman tanrim gozleri dolmustu resmen. Gozlerinde uzuntuyle karisik hayal kirikligi vardi. Hizla siniftan cikti saskinca arkasindan baka kalmistim.Tanrim umarim cok kirilmamistir ama beni birakmasi icin soyleyebilecegim tek sey buydu. Çok gecmeden selena sinifa girdi ve "Justin'i giderken gordum. cok sinirli gorunuyordu. Ne oldu?" dedi. Off kesin kalbini kirdim ama o kadar uzulecegini nerden bilebilirdim ki? "B-bilmem" dedim. Selena omuz silkip yerine oturdu ve "kesin yine bir surtukle ilgilidir " dedi. Tamam.Bunu ustume alinmiyacagim. Okul bitmisti. Justin'i gun boyunca gormemistim. Ve yeni bir kac arkadas edinmistim. Ama en cok Cassie diye biriyle anlasmistim. Anoreksi hastasiydi sarisin ve guzel bi kizdi. Ailesiyle olan bazi problemlerden dolayi hastalanmis ve iyilesmeye basliyormus eskiden 40 kiloymus inanabiliyormunuz ama su an 5 kilo kadar aldigini soylemisti okulda sirf bu yuzden ona sacma lakaplar takiyorlarmis. ah! salak ergenler iste. Cassie ile birlikte esyalarimizi cantamiza yerlestirirken Selena birkac arkadasi ile birlikte yanimiza gelip "pizza yemeye gidelim mi?" dedi. "mm..selena ben cok yorgunum kusura bakma" dedim gercekten cok yorgundum eve gidip dinlenmek istiyordum. Beni onaylayip gittikten sonra bizde Cassie ile birlikte okuldan ciktik evi benim evime o kadar da uzak degildi ama yollarimiz farkliydi o yuzden Cassie ile vedalasip eve gittim.
yeni bolum biraz gec geldi . ozur dilerim. :/ aklima yeni seyelr gelmisti ve onlari ekledim falan :D vote ve yorumlarinizi bekliyorummm xx -jiyan