-----JUSTİN BİEBER----
Sahile gideceğimizi hatırlayıp yataktan kalktım. Düşük bel siyah pantolonumu ve obey sweatshirtümü giyindim capimide takıp alt kata indim Trace ve Josh ortalarda yoktu sanırım gitmişlerdi. Askıdan siyah hırkamı alıp evden çıktım ilerde yürüyen Selena ve Miley'i gördüm yanlarına gidecektim ama öğlen Miley'e söylediklerim aklıma gelince vazgeçtim. Muhtemelen şu an benden nefret ediyordu. Bende o sırada ona neden öyle şeyler söylediğimi bilmiyorum. Açıkçası benimle yatacağını falan düşünmüştüm. Daha önce kimse bana hayır dememişti. O yüzden garip hissediyordum. böyle düşünerek yürüdüğüm yolda bi market farkedince girip siğara ve redbull aldım. aldığım redbullu yudumluyordum bitince çöpe uzaktan attım vee basket. sahile yaklaştığımda yanan ateşi farkedip oraya gittim. "hey justin" selenanın sesini duyunca gidip yanına oturdum ordakilere selam verirken yanyana oturan miley ve scott'ı gördüm. çok sinirlenmiştim. Bir süre sonra Dean bi poşet birayla geldi ve herkese birer bira verdi. "ben istemiyorum" dedi Miley. Herkes ona bakıyordu çünkü ortam biraz sessizdi ve biraz yüksek sesle söylemişti."emin misin?" dedi Dean "evet ben pek sevmem" dedi miley herkes konuyşmasına devam etmişti ama ben hala miley'i izliyordum. Gözleri feci güzeldi ve bu karanlıkta bile parlıyordu. Ona baktıgımı farkedip rahatsız oldu ve Scott'a sokuldu. Sinirden kuduracaktım. Bnu belli etmemeye çalışarak Trace'in elindeki gitarı aldım ve kalabalığığ susturup "hey millet bu şarkı sizin için" dedim ve Mileye göz kırpıp gitarı çalmaya başladım
(justin bieber- one less lonely girl)
şarkımı bitirdikten sonra herkes alkışladı miley şaşırmışa benziyordu ama o da alkışlıyordu. Selena elimen gitarı alıp "sıra bende" dedi ve benim yardımımla yazdığı şarkyı çaldı.
( selena gomez- who says)
Selena'da şarkısını bitirdikten sonra tekrar herkes alkışladı ve Trace birasını havaya kaldırıp " bu mükemmel seslerin adına" dedi herkes birasını kaldırıp tokuşturdu. gülümseyip bende biramı kaldırdım."Miley sen şarkı söylüyor musun?" dedi selena. Bunun cevabını bende merak etmiştim. "aslında e-evet" dedi miley çekinerek ve kekeleyerek. Selena gitarı uzatıp mileye verdi. Sesini çok merak etmiştim. "daha yeni yazmayı bitirdiğim bir şarkı" diyerek çalmaya başladı.
(milşey cyrus-these four walls)
şarkısı bitince büyülenmiş bir şekilde mileye bakıyordum. Sesi tek kelimeyle mükemmeldi ve şarkı sözleri gerçekten profesyonelce yazılmıştı. Herkes miley'i alkışladıktan snra Trace tekrar birasını kaldırdı ve "aramıza yeni katılan miley'e" dedi. Biraları tokuşturduk. Biramı kafama dikip bitirdikten sonra başka var mı diye bakındım. Miley'nin içmediği bira vardı alıp onuda kafama diktim ve boş şişeyi gösterip "şişe çevirmece" diye bağırdım. herkes onayladıgında ateşin başından kalkıp başka bir yere oturduk miley yine scott ile yanyana oturmuştu. biten bira şişesini tutup çevirdim selena ve trace gelmişti. "doğruluk mu cesaret -" selenanın lafını bölerek "cesaret" diye atıldı trace. Sel biraz düşündükten sonra "aramızda e güzel buldugun kızı kaldırıp öpeceksin" dedi . İlk başta pek önemsemedim ta kiii mileye yönelene kadar. Biranın etkisiyle biraz başım dönüyordu. Mileye elini uzattı. Miley şaşkınca bakındı ve ayağa kalktı. Napıyordu bu trace'i öpmeyecekti heraldesinirden elimi yumruk haline getirmiştim. Lütfen öpüşmesinler! sinirli bakışlarımı mileye çavirdiğimde bana umursamaz bir şekilde bakıyordu (medya da varrr :D) şu an kalkıp trace'i dövebilirdim. O an trace'in dudaklarını miley'nin dudaklarında gördüm kalabalıktan bi "ooo" sesi yükselmişti. sinirden elimdeki bira şişesi yamulmuştu. Trace geri çekilip yerin oturduğunda sinirli bakışlarımı onun üzerinden çekmemiştim. Oyunu bir süre daha devam etti. Miley üşümüştü scott elindeki ceketi mileye giydirip ona SARILDI!! Napıyordu bu piç. Tamam bu kadar yeter daha fazla dayanamayacğım. hızla yerimden kalkıp miley'i kolundan tutup "saat geç oldu seni eve bırakayım" dedim ve üztündeki ceketi çıkarıp scott'a fırlattım. Miley'i kolundna tutup çekiştirişiyordum. miley durup " napıyorsun justin delirdin mi sen?" dedi. Cevap vermeden kolundan çekiştirmeye devam ettim. Gruptan uzaklaştığımda miley'nin kolunu bırakıp ona döndüm "ne yaptığını sanıyorsun" dedi bagırarak. " asıl sen ne yaptıgını sanıyorsun?trace ile öpüşmen neydi ve scott'ın sana sarılmasına izin vermen?" dedim aynı ses tonunda. Miley çok sinirli görünüyordu ama şu an ben ondan daha sinirliydim ve biranın etkisiyle başım hala agrıyordu. Bira pek sevmezdim ve bende garip etkiler nırakıyordu ama sarhoş değildim buna eminim. "seni ilgilendirdiğini hiç sanmıyorum" " ah! öyle mi? ben öyle düşünmüyorum ama" bagırmaya devam ediyorum. "neden?" dedi miley sakin olmaya çalışarak. ellerimi saçlarımdan geçirerek "çünkü senden hoşlanıyorum" hassiktirr! ne dedim ben? şimdi herşey mahvoldu. söylediklerime benim kadar miley de şaşırmıştı. Bir süre sessizlikten sonra "B-benim gitmem lazım" dedi. öylece kalmıştımsonra silkelenip "ne yni tek söyleyeceğin bu mu? dedim. " evet ne dememi bekliyorsun?" ondan hoşlandığımı söylüyorum ve o umursamıyorum harika(!) Hissettiğim duyguyu tarif edemezdim. Çok kırılmıştım. Miley ilerlemeye başladıgında bende konuşmadan onu takip ettim. biraz yürüdükten sonra "nasıl?" dedi sessizce. "anlamadım" dedim "nasıl oluyorda bu kadar kısa sürede benden hoşlanırsın?" aslında bunun cevabını bende bilmiyorudm ama onunla açıkça konuşmak istedim. "ben,ben sadece öyle hissediyorum. Seni başka erkeklerle görünce kıskanıyorum" diyebilmiştim. Miley durdu ve bana dönerek "sen beni sevmiyorsun Justin hatırlasana öğlen bana beni istediğini söylemiştin sen sadece.." devam etmesine izin vermeden "evet öyle dedim fakat o an sana kendimi yakın hissetiğim için söyleme gereği duymuştum beni sana çeken bişey var miley" dedim. İnanamıyorum il kez bi,r kıza duygularımı bu şelide açmıştım. genelde kızlar bana gelirdi. Miley yürümeye devam etti. "ve özür dilerim" dedim. Tanrım! gerçekten berbat bi haldeyim.
"neden?"
"sana söylediklerim için"
"bunun için özür dilemen gerekmez sen düşündüklerini söyledin" dedi ve ellerini birbirine sürterek ısınmaya çalıştı. Üzerimdeki siyah hırkayı çıkarıp mileynin sırtına koydum. itiraz etmedi ve hırkayı giydi. ona biraz daha yakın yürüyüp ona saılmak istiyordum ama beni reddedip aramızın daha kötü olmasından korkuyordum. ama kalbim ona sarılmamı beynim ise sarılmamı söylüyordu. Dayanamayıp kolumu beline doladım. Önce şaşkınca irkildi ama sonra itiraz etmeden o da bana sokuldu. heyecanlanmıştım.İlk kez bana karşılık veriyordu. Heyecandan vücudum ısınmaya başlamıştı. mileynin iki elinide tutup onu ısıtmaya çalıştım o da kafasını gögsüme yasladı. Nefesim kesilmiş gibi hissediyordum. daha önce hiç bi kıza karşı bü tür şeyler hissetmemiştim. konuşmadan yürüyorduk. Bu anın bitmesini hiç istememe ragmen eve yaklaşmıştık. "iyi geceler" diyerek gülümsedi miley "sanada" diyerek onun gidişini izledim. Evine girince bende ellerimi cebime tıkıştırarak mutlu bir şekilde eve gittim.
yeni bölüm +50 de gelecektir bu arada medyadaki scott :)))) -jiyan