3.Bölüm

199 23 16
                                    


Burak'la eğlenmek o kadar güzeldi ki.. Sanki küçüldüm çocukluğuma minik Zeynebe sarılıp geri döndüm. Keremle hep almayı hayal ettiğimiz arabadan vardı Burakta gerçekten rüya gibi başlamıştı gecemiz. Arabaya atlayıp sahil boyunca hiç durmadan hoş şarkılar eşliğinde gülüşerek ilerledik bana hep hayallerimdeki arabayla araba kullanmayı öğretti yorulduğumuzda köşedeki mısırcıdan mısır aldık bulduğumuz boş bir banka oturup yerken birbirimizi tanımaya çalıştık. Anladığım kadarıyla pek mutlu bir hayat sürmüyor. Kim annesinin seçtiği biriyle evlenmek ister ki ? Evlilik aşktan doğmalı diye düşünürüm ben hep oysaki. Demek böyleleri de varmış...

BBA

Zeynep. Keşke Özgenin yerinde Zeynep olsaydı. Nasıl oldu bilmiyorum ama sanırım ona çok aşık oldum. Hep dalga geçtiğim ilk görüşte aşk mevzusu buymuş. Onunla sıradan bir bankta bir mısır yerken bile eğlenebiliyorum. Güç para hırs sinsi planlar ona çok uzak bembeyaz bir çiçek gibi sadece eğlenmeyi sevmeyi sevilmeyi hakediyor. Çocukluk arkadaşım diye ağzından düşürmediği Kerem'in yerinde olmak isterdim doğrusu. Yıllardır Zeynep ile olma fikri beni heyecanlandırıyor.

ZBA

Mısırları yedikten sonra durmadan sahil kenarı satıcılarından bir şeyler aldık. Köşede müzik yapan gençleri görünce dünyaya aldırmadan deliler gibi dans ettik. Keşke Kerem de tanışsaydı Burakla. İleride belkide biz sevgili olabilirdik. Sevgilim Burak ve çocukluk arkadaşlarımın birincisi Kerem ile eminim hayatın her günü cümbüş tadında geçerdi. En kısa zamanda onları tanıştırmalıydım evet.


BBA

Telefonumun sesiyle denizi izleyen Zeynepten aldım gözlerimi. Malesef bu huzurlu anı bozan Özge olmuştu.

B_ efendim özge

Ö_ hayatıım hala uyumadın mı yarın düğünümüzde enerjik olmalısın masada uyuyan bir damat istemiyorum ben.

B_ işlerim var Özge. Sonra uyurum. Annemin ve senin istediğiniz gibi bir damat robot olacağım söz. Hadi kapat uyu iyi geceler.

Ö_ öyle olsun aşkım iyi geceler öpüyorum.

Bu kız bu kadar salak mıydı yoksa bu evciliğe kendini çok mu kaptırdı? Yazık. Üzülüyorum. Onu hiç sevmeyecek olan beni seviyor. Onunla zorla evleneceğimi bile bile peri masallarındaki gibi düğün, ev, aile planlaması yapıyor. Ah anne ah.

Anne demiştim değil mi ? Daha Zeynebin yanına ilerleyemeden telefonum tekrar çaldı. Evet annem arıyor. Özge belli ki hemen durum bildirmiş. Eh tabi gücü yetmediği yerde sahibime başvuruyor. Anne neden böylesin ?

B_ efendim anne

A_ oğlum yarın ben mi evleneceğim ? Bırak ne işin varsa gel eve itiraz istemiyorum.

B_ ama anne öneml-

A_ hala konuşuyor musun ? Senin için üç  smokin arasında kararsız kaldık. Ablanla birlikte seni bekliyoruz. Gel fikrini söyle.

B_ sanki fikirlerime önem verdiğin var anne güldürme.

A_ terbiyesizlik yapmaa Burak. Eve gel.

Başka şansım yok eve gitmeliyim. Zeynebin yanına döndüm ve istemesem de vedalaştık.

B_ Zeynep gitmeliyim

Z_ önemli bir telefon muydu ? Öyleyse git tabii.

B_ malesef annem.

Z_ o ne demek öyle Burak malesef felan ne kadar ayıp

B_ yaşadıklarımı ben bilirim Zeynep boşver hadi seni eve bırakayım.

KARARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin