~3. fejezet~

166 23 1
                                    

Sziasztok! Bocsi,hogy a harmadik fejezetért sokat kellett várnotok deeee végre itt van! Akadtak problémáim,amik akadályozták azt,hogy a történetet folytassam. Például a tételek tanulása és a betegség. Még mindig beteg vagyok,de már van energiám,hogy történetet írjak. Mielőtt elkezdenénk a történetet szeretném megköszönni,hogy sok embernek tetszik a történet és hogy szeretitek olvasni! Ez nagyon sokat jelent nekem! Köszönöm!💕 ^^

-_jhopehoseok_


Miután a Jungkook félénken elmondta amit akart lágyan megölelt. Ez egy kicsit meglepett mivel eddig senki sem mert megölelni,mert mindenki rajong értem. Nem csak azért,mert dalokat írok,hanem mert jól is nézek ki. Jungkook hosszasan ölelt amit viszonoztam és karjaimba vettem a fiút. Jungkook megijedt és fejét mellkasomba fúrta. Gyorsan felszaladtam vele a lépcsőn és a teremhez vittem,ahol órája van. Karjaimból letettem és udvariasan bekopogtattam. Lassan benyitottam a terembe és Jungkookot a terembe toltam,hogy ő menjen be elsőnek,mert elvileg neki van órája.

-Jó napot tanárnő. Meghoztam Jungkookiet.-mondtam és éreztem,hogy valaki megfogja a kezem. Jungkook volt az,és félénken bólintott jelezve,hogy igazat mondok.

-S-sajnálom,hogy sokáig voltam a teszten.-mondta Jungkook és egy kicsit megtorpant.

-Semmi gond Jeon Jungkook. Ezt a tanár úr kérte és remélem,hogy jól teljesítettél. Ah! Jung Hoseok?-kérdezte a tanár nő. Egy kicsit meglepődtem,hogy mit akar mondani,ugyanis múlt héten lebuktam Jiminnel együtt mikor egymást lesmároltuk.

-Igen tanár nő?-kérdeztem Jungkook kezét fogva.

-Nagyon örülök,hogy történelemből szereztél egy hármast. Mivel tudom,illetve a tesztből is kiderült Jungkook egy tökéletes ember neked aki korrepetálni fog. Nagyon okos és még helyes is. Így szerintem könnyen rá fog venni téged a tanulásra.-mondta Mrs. Jack.

-Felőlem oké.-mondtam lazán pedig már majdnem kiugrott a szívem és pillangók repkedtek a gyomromban. Rá néztem Jungkookra és láttam puha arca rák vörös lett,de csak lágyan mosolygott.

-N-nekem tökéletes-válaszolta gyorsan Jungkook és kezdte szorosabban fogni a kezem.

-Tökéletes! Akkor én el is engedlek titeket a suliból ezután az óra után. Hazamentek és elkezdtek tanulni. De ha egy cseppet sem fogtok tanulni,akkor nagyon nagy baj lesz belőle. Értettétek?-kérdezte a tanár nő megint. Jungkook és én gyorsan bólintottunk és próbáltam elengedni a kezét,de nem jártam sok sikerrel. Kezem nem engedte el akárhogy próbáltam elengedni az övét.

-Jungkook-ah...-elé álltam és füléhez hajoltam.-Majd út közben.-súgtam mélyen a fülébe és remegést észleltem rajta,mert kezem remegve fogta és csak bólintott. A tanárnő csak mosolygott és nekem bólintott,hogy minden rendben van Jungkookkal,elengedhetem. Lassan összefont ujjainkat szétválasztottam és elköszöntem Jungkooktól egy kacsintással.

-Viszlát tanárnő. Viszlát mindenki.-mondtam,erre az összes lány elkezdett sikítani,de én csak kisétáltam a teremből és becsuktam az ajtót. Mire a tornateremhez értem már a jelzőcsengő szólalt meg. Nem is léptem be a tornaterembe,hanem az öltöző felé vettem az irányt. Beléptem az ajtón,mikor hirtelen valaki megragadta a karom és a falnak nyomott. Szemem nagyra nyílt és a személyre néztem,aki a falhoz nyomott.

-Szia Hopie-mondta egy nagyon ismerős hang. Szemem még nagyobbra nyílt mikor rájöttem,hogy ki az.

-Sz-szia Jin...-mondtam.-Mit akarsz?

-Elmondani valamit.-mondta és közelebb hajolt arcomhoz.

-Figyelj...nem szeretném ha te is lesmárolnál.-válaszoltam és eltoltam magamtól.

-A tanár hamarabb elengedett minket,de én itt maradtam csak azért,hogy négy szem közt beszéljünk.

-Jól van. Ahogy akarod. Elvégre te vagy a főnök.

-Köszönöm. És most... nézz a szemembe.

-Oké oké. Remélem nem leszel valami pszichológus vagy ilyesmi,mert én tökre jól vagyok.-nevettem lágyan,de elég hamar befejeztem,mert hirtelen két hideg tenyeret éreztem a csípőmön.

-Figyelj... Hagyj békén és menj innen. Légyszi...-mondtam és lágyan megpusziltam Jin arcát,de ő gyorsabb volt,így ajkunk összeért. Nagy szemekkel néztem ahogy olyan mélyen és bátran mozgatja ajkait,hogy nem tudom mit csináljak. Nem akartam viszonozni csókját,mert akkor lehet azt fogja hinni,hogy több van köztünk,mint haverok közt. Gyorsan eltoltam magamtól és mutatóujjammal mutattam,hogy menjen ki az öltözőből. Ő ezt megtette,így gyorsan átöltöztem.

 Épp a nadrágom vettem fel,mikor az édes Jungkook-ah nyitott be. Félénken eltakarta a szemét és egyszer majdnem nekiment a falnak. Én csak lágyan nevettem és derekát megfogva állítottam meg,nehogy nekimenjen a falnak.

-Köszike-mondta lágy hangján és édesen felnevetett.

Hát ennyi lenne ez a rész. Tudom,hogy nagyon későn jött ki,ezért előre is bocsi!

-_jhopehoseok_

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~Hopekook~ Just friends...Where stories live. Discover now