Sziasztok! Itt a ~2. fejezet~! Most is lesznek csúnya szavak,de remélem nem baj. Jó olvasást!^^
-_jhopehoseok_
Egész matek órán azon a fiún gondolkodtam,akinek olyan édes és ártatlan arca van. Aki pirul,ha zavarba jön és dadogva beszél. Kicsengettek és a tesiterem elé szaladtam. Megnéztem,hogy melyik osztállyal lesz tesink. '10 b. -'. Senkivel sem leszünk. Végre. Két hetente szokott lenni,mikor csak a mi osztályunk van az óriási tesiteremben. Jint és a többieket vártam,hogy mikor jönnek. Közben megérkezett a tesitanár és mondta,hogy menjünk öltözni. Ami engem illet,két perc alatt átöltözök. Imádom a tesit,ezt nem tagadom. A terembe rohantam és egyből a tanár megkért,hogy segítsek már a súlyzókat visszarakni a helyére,mert egy új fiúval kell beszélnie.
-Egy új srác?-kérdeztem zavartan.
-Igen Hoseok. Egy új fiú. Még elsőéves és zöldfülű. Azt mondta,hogy valahol máshol volt,mikor szünetbe a többieket teszteltem le.-mondta Tom tanár úr.
-Hát az megesik.-mondtam és felemeltem a két nehéz súlyzót. Gyors a szertárba vittem és lazán visszamentem a többiekhez. Már Jinék is megérkeztek.
-Itt vagyunk-mondta Jin lazán és a falnak dőlt.
-Király. Halljátok egy új srác fog jönni és a Tom bá' le fogja tesztelni.-mondtam és lágyan nevettem.
-Zsír. Akkor lesz kin röhögni.(bocsi ez egy kicsit gonosz volt).-mondta Jin és felnevetett.
-Oké gyerekek! Sorakozó vagy álljunk körbe vagy üljetek le vagy nem tudom. De most légyszíves legyetek fegyelmezettek,vagy pedig akkor-a tanár ránk mutatott.-Négy hétig nem lesz foci tesi órán.
-De Tom bá'!-kiabáltuk egyszerre szomorúan és idegesen.
-Nem fiúk! Ez csak rajtatok múlik,és nem rajtam!
-Bocsánat...-mondtam,hogy a többieket bekussoltassam.
Éppen befejeztem a mondatom,mikor meghallottuk a terem ajtajának csukódását. Egy félénk fiú lépett be az ajtón és lehajtott fejjel beszélt. Barna haja és nagyon vékony hangja volt.
-E-elnézést tanár ú-úr a késésért.-mondta a fiú.
-Nincs semmi baj-a tanár kedvesen mosolygott és a sráchoz sétált.-Na. Ne légy ilyen szégyellős. A fiúkat leállítottam és nem lesz semmi baj. Oké?
A fiú csak bólogatott és lassan felemelte a fejét. Félénken megigazította rózsaszín pulcsiját és lágyan mosolygott. Az egész osztály nagy szemekkel nézett a fiúra. Ő az... A fiú,akinek vettem a csokit. Most még félénkebb,mint előbb. Ártatlan pofija csak úgy csillogott és rák vörös volt. A fiúk elkezdtek ujjongani és Jin csak lefagyva állt,majd megköszörülte a torkát és mondott valamit. Én nem hallottam,mert eszembe jutott a kis remegő hangja,amit még szünetben mondott nekem.
-T-tanár úr é-én...-odahajolt a tanárhoz és a fülébe súgott valamit. Bárcsak én hallottam volna remegő és édes hangját fülemben... Akkor kirázott volna a hideg és gyengéden megöleltem volna.
-Ne félj-mondta a tanár és megpaskolta a fiú vállát.
Miután a fiút letesztelte a tanár mindenki fütyült és tapsolt. Láttam a fiún,hogy nagyon szégyelli magát,ezért odamentem hozzá és megfogtam a kezét.
-Kussoljatok be! Nem látjátok,hogy csak jobban elszégyelli magát?! Majd akkor fütyüljetek rá meg tapsoljatok,ha én megengedem!-kiáltottam a többiekre és a tanárhoz sétáltam a fiú kezét fogva.-Tanár úr,majd én visszaviszem az órájára.-mondtam. A fiú csak félénken rámnézett és elpirult arccal mosolygott.
-Rendben Hoseok,de siess vissza.-mondta a tanár úr.
-Rendben Tom bá'-mondtam és a fiút magam után húzva kimentünk a teremből.-Hol van órád?-kérdeztem.
-T-tízes t-terem-mondta a fiú dadogva.
-Oké. De...-lassan tenyerem pirult arcára tettem.-Nem tudom a neved...Hogy hívnak?
-J-jeon Jungkook...
-Azta. A neved gyönyörű,Kookie-mondtam és rákacsintottam.
-K-köszi-mosolygott édesen.-És a te neved?
-Jung Hoseok. De nevezz J-hopenak
-Miért J-hopenak?
-Mert én vagyok a te reményed.-mondtam és lazán mosolyogtam rá.
-O-oh... Nos... L-lehet,hogy nem a reményem vagy.-mondta,erre én zavartan néztem rá.-T-te az én... b-barátom vagy.-mosolygott édesen és ártatlanul. Ez a szó annyira jól esett,hogy én sem hittem el elsőre.
Bocsi,ha ez a rész egy kicsit rövid lett. Legközelebb próbálok egy hosszabbat írni! ^^
ESTÁS LEYENDO
~Hopekook~ Just friends...
FanficJung Hoseok a gimis csapat egyik tagja. A csapat fiúkból áll,akiknek magatartásuk nem olyan jó és nagyon rossz tanulók. A banda Leader-e Kim Seokjin. Az iskolába megérkeznek az új évfolyam tanulói,ahol egy félénk fiú is megjelenik. Egy baleset során...