{ Hoofdstuk 6 } group made

41 0 0
                                    

Lisa nam te veel shotjes en toen werd ze heel dronken. Toen steeg haar lichaamstemperatuur, ging ze bijna overhitten en toen zei iedereen die ze tegenkwam je ziet er behoorlijk heet uit terwijl Lisa's gezicht kei rood was en er een waterval zo nat als een kraan met water die open staat of een zwembad maakt niet uit ze zijn allebei nat maar heel veel nat dus aan zweet over haar voorhoofd naar beneden stroomde en toen kwam David aangerend met een brandblusser maar hij struikelde en kopte de brandblusser waar toen een gat in zat en toen riep hij OH NEE DE BLIKJE en toen dook Lisa op de brandblusser waar allemaal brandblusspul uitkwam en toen koelde ze af en was ze niet meer ziek en alleen nog tamelijk heet En toen zei Robert snel Lisa zoen David passioneel als dank en toen zei David dIT HAD IK NIET AAN ZIEN KOMEN FUCK HET KAPITALISME en toen gingen ze niet zoenen.

Lisa liep naar buiten en zag toen dat David en Liam elkaar op de mond zoende. Ze maakte foto's. "HAHAHAHA NU KAN IK ZIEK VEEL GELD VERDIENEN LOSEERSS" zei ze voor ze wegrende. Liam ging daarna weer out.

Ondertussen bij Aquilla en Maurits thuis vertelt Aquilla dat ze zwanger is en het kindje wilt houden. Maurits moet een baan zoeken maar dit mag niet van zijn ouders omdat hij om 9 uur alweer thuis moet zijn.

Megan staat nog steeds bij de vier Indiase mannen. Ze moet mee naar India. Dat wilt zij natuurlijk niet. Liam komt haar redden dit kan hij niet alleen, hij krijgt hulp van David zijn vaasmodel en Robert zijn baard. (ROBEARD). Maar zijn ze nog op tijd om Megan te redden?

Niels en Isabel nemen nog steeds bodyshots van iedereen zijn of haar lichaam in de club.

vaasmodelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu