Gece uyandım. Uyku tutmadı. Balkona çıktım. Tatlı-tatlı müzik sesi geliyordu. Sesler alt balkondandı.
Oğuzhan:Yanarım yanarım tutuşur yanarım. Ateşim kavurur seni de beni de belalım aahh belalım 💕
Ohaa Oğuzhanın sesi çok güzeldi😍.
Yağmur: sanırım bi tek uyku tutmayan ben değilim 🙈
Oğuzhan yukarı doğru bakarak:
Haa evet sende mi uyumadın?
Yağmur: evet. Hayat çok sıkıcı. İnsan bazen soruyo kendine:ne için yaşıyosun? Yaşamakta sebebin. Bazende cevabın olmadığı için öyle susarsın. Peki sen Oğuzhan. Ne için yaşarsın ?
Oğuzhan yavaş bi ses tonuyla: Sevgi. Yani sen 💕
Sabah uyandığımda bunların hepsinin hayin bi rüya okduğunu fark ettim. Lanet olsun 😣. Galiba ilk kez aşık olmuştum. ( böyle bi adama aşık olmamak..😍)
Bu sabah her şey değişmişti. Artık annem beni yataktan fırlatmıyor, artık neşeli neşeli okula hazırlanıyodum. Şarkılar söyleye- söyleye hazırlandım. Azcık makyaj yaptım. Ferhat Göçer'den Gülki Sevgilim dinlerken başta Söz, müzik:Oğuzhan Koç yazdığını gördüm😮 . oha Oğuzhan mı yazıp bestelemişti bu meşhur şarkıyı? Her şeyi okulda biricik komşumdan öğrenecektim. Kapı çaldı. Tabiki Zeynepi bekliyordum. Hep onunla gıybet ederek okula varırdık. Kapıyı ven açtım. Birden karşımda Oğuzhanı görünce şaşırdım tabi.
Oğuzhan: hazırmısın 😏
Yağmur: eevett. 😳
Oğuzhan: e hadi gel o zaman geç kalıyoz.
Yağmur: Tamam be sinirli şey😤
Oğuzhan aşık olduğumuz meşhur kahkahasını patlatır.
Yağmur: ne yalan mı
Okulun yolunu tutarlar.
Yağmur: Oğuzhan sabah Ferhat Göçerin Gülki sevgilim dinliyodum. Söz- müzik Oğuzhan Koç yazıyodu. Acaba sen olabilir misin 😊
Oğuzhan: evet galiba benim.
Yağmur: oha hiç bilmiyodum. Başka yazmıyonmu şarkı?
Oğuzhan: Yo yazıyorum da hala hiç kimseye göstermedim.
Yağmur: Peki hazarken nası hiss ediyosun? İnsan birini düşünüp yazar. Sen kime yazıyon şarkılarını?
Oğuzhan: Evet. Ben birine yazıyodum. Ama geçti gitti. Mesela bu gece yeni şarkı yazdım. Hemde birine . 😉
Yağmur: oha ne çabuk lan. Dur hala geleni 1 hafta bile olmadı. Ne çabuk aşık oldun sen ? 😂 ( içinden 😢)
Oğuzhan: evet geleni çok olmadı ama ilk görüşte aşık oldum ona. O sıcak gülüşüne... Hatta sana bahs ettiğim şarkıyı ona yazdım. İsmi Küsme aşka 😍💕
Yağmur: kim o şanslı kız?
Oğuzhan Yağmuru durdurup ellerini tutar. Gözlerinin içine bakar veee...
Oğuzhan: Bir ömür boyu şarkılarımın ve gönlümin sahibi olmaya ne dersin ? 💖
Ohaa Yağmur şok !!
Yağmur: Seni seviyorum......