Bölüm 4.

233 14 10
                                    

Ceren Oğuzhanlara yaklaşır. Yağmur ne kadar gitmeye çalışsa da Ceren onlara izin vermez hemen yanlarına gelir.
Ceren: merhaba Oğuzcum
Oğuzhan: merhaba da Oğuzcum? Ben seni tanımıyorum bile.
Yağmur: aşkım ne diyo bu ?
Ceren (içinden): aşkım mı ?! Ben sizi ayırmasını bilirim👿 
Aaa nası tanımıyorum? E sabah tanıştık sonra görüşürüz dedin.
Yağmur: ne diyosun kızım sen ? Oğuzhan doğru mu ? 
Oğuzhan: aşkım valla yalan söylüyo.
Ceren: neyse hadi ben gidiyorum. Ama böyle hiç iyi olmadı. Bir ara bize de beklerim Oğuzcum .
Yağmur: bak hala Oğuzcum diyo valla yolarım ben bunu.
Zeynep ve Oğuzhan Yağmuru katil olmaktan zar-zor kurtarırlar. Oğuzhan kızları arabayla evlerine bırakır. Kapıya kadar gelir. İçeriye girmez.
Oğuzhan: yokmu sevgiliye minik öpücük? 😊
Yağmur: öpücük mü? Şu Ceren meselesini hall etmeden yok sana öpücük falan "Oğuzcum"!
Yağmur kapıyı Oğuzhanın yüzüne kapar. Oğuzhanın gözleri dolar. Şapşal-şapşal merdivenleri iner. Eve girmez.Nereye gideceğini bilmezken arabaya biner. Yüksek hızla oradan uzaklaşır. Kafasında Cereni, Yağmuru tüm olanları kurcalar.
Yağmurların evi :
Yağmur kapıyı Oğuzhanın yüzüne kapattıktan sonra yere çöker ve ağlamaya başlar. Annesi gelir.
Anne: noldu kuzum niye ağlıyosyun?
Yağmur: her şey üzerime geliyo anne. Anlatmak istemiyorum. Hızla odasına çıkar. Zeynep yağmurlardadır. Biraz dertleşirler.
Yağmur: gördün mü Cereni! Oğuzhana ne demezsin! Yaa çok üzgünüm kanka.
Zeynep: bence yalan ya valla iftira atıyo. Tanımıyonmu Cereni sanki. Oğuzhan yapmaz. Sıkma canını düzelir herşey.
Yağmur: umarım öyledir yoksa boğarım ikisinide elimden alamazssınız onagöre .
Sohbet ettikten sonra Yağmur uyuya kalır.
Zeynep yavaş ve merhametli ses tonuyla : kuzum yaa kıyamamm
Oğuzhana döndük :
Aklında binbir türlü düşünce dolanıyordur. Yağmuru aramak ister telefona uzanarken kaza yapar. Duvara çarpmıştır. Her yeri kana bulaşır. Yardımsever biri onu çabuk hastahaneye götürür. Çok kan kaybetmiştir. Hemen ameliyyata alırlar. Adem bey ( oğuzhanı hastahaneye götürenin ismi böyleydi) hemen Oğuzhanın telefonundan en son konuştuğu numarayı arar.
Adem: Alo Merhaba
Ceren: Oğuzhan dedim ya söylüycem yarın okuldaa 😑
Adem: hanımefendi ben Adem. Oğuzhan bey kaza geçirdi. Ben de rehberden en son sizinle konuştuğunu gördüm sizi aradım. Şimdi acile aldılar ameliyyatta. Neyi oluyorsunuz Oğuzhan beyin ?
Ceren: ben sınıf arkadaşıyım. Hemen geliyorum. Lütfen çabuk konum atın bana.
Cerenin eline fırsat düşmüştür. Bakalım bu fırsatı nasıl değerlendirecek.......




Koçsevsin Aşkı 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin