Prichádzal vlak a ja som si celá nešťastná sadla na volné sedadlo vedľa okna .Vôbec som nebola nadšená že musím stráviť štyri týždne u mojej tety Helen a navyše má svoj ranč o ktorý sa treba starať dúfam že to nebudem musieť robiť JA . Započuvala som sa do mojej najoblúbenejšej hudby , ktorá mi dunela v zelených slúchadkách . Keď som dorazila do ciela mala som veľmi zlú náladu . Poobzerala som sa . Bolo to nádherne , ale mňa to nezaujímalo . Bolo tam na môj vkus veľa ľudí . Vošla som dnu kde ma čakal odkaz od mojej teti Helen: Choď za Sarou tá ti ukáže kde máš izbu . Prídem na večeru .Ani som vlastne nevedela kde mám Sarah hladať tak som sa pobrala hladať moju izbu .
Nakoniec moja teta došla skôr ako sľúbila a ja som si ani dlho izbu nehladala . Bola v podkroví . Nebola so síce nadšená ale čo som mala robiť . Na večeru som ani neprišla pretože držím dietu ...Na druhý deň som sa začala obzerať po ranči . Bola sobota tak tam nikto nebol . Moja teta bola na nohách už od skorého rána a tak som ju ani nezastihla . Vošla som do malého lesíka , ktorý sa nachádzal na sever od stajne a na juh od domu . Bežala som , pretože to je súčasť mojej diety . Zrazu niečo zaprašťalo . Nevedela som kto alebo čo to je , ale rýchlo som sa prikrčila za najbližší strom ...
Dúfam že sa vám tento príbeh zatiaľ páči😀
KAMU SEDANG MEMBACA
Pripravená
FantasiToto je príbeh jednej 13 ročnej Sofii , ktorá v živote nebola pri koňoch . Má v šak všetku technológiu na svete . Avšak jedného dňa sa to zmení.