To som ešte nevidela

7 1 0
                                    

Keď konečne zbadala Sandru hrnula sa k nej ako víchor a ani bicykel jej nedovolila odložiť .  Bola som taká zaujatá že som si ani nevšimla návštevu čo stála po jej boku . Pozrela sa na mňa prosebným pohľadom že som radsej odišla . Bola som trochu nahnevaná  ale čo som mala robiť . Pomaly som sa vykradla do stajne do boxu kde už na mňa Rosy čakala . Dala som jej kocku cukru a pohladila po šiji .

Keď som už konečne sedela v sedle  popchla som Rosy a vybrali sme sa do lesíka . Nechala som ju viesť a ja som sa len pohojdávala vo vetre . Zavrela som oči .

Pomaly som pootvorila viečka a zrazu som to zbadala . Bola to nevídaná krása . ,, To je nádhera " vykríkla som do sveta . Hneď som sa rozhodla povedať to Sandre , ale rozhodla som sa prenechať si to pre seba .

Chvílu som sa ešte obzerala a potom som chcela ísť domov . Lenže ako ?????

Oči sa mi zúžili . Nič som nepočula a už ma ani tá krása nezaujímala . Rozhodla som sa : zavolám tete Helen . Už už som si chcela mobil vytiahnuť lenže som si spomenula , že v tom roztržení som ho zabudla v izbe .

V tej panike som si ani nevšimla že sme sa už vzdialili od  tej krásy a išli sme dolu cestičkou . Dôverovala som Rosy a tak som sa len tak hompáľala sem a tam .

Už zapadalo slnko sa keď som sa vrátila dnu . Bola som taká rozrušená , že som si ani nevšimla že Sandra tam ešte stojí . ,, Veď ja som mohla zablúdiť , mohla som tam byť aj v noci , a tieto noci sú dosť chladné . Ale už som tu " zavrhla som svoje pochmúrne myšlienky .

Na môj malý výlet som už pomaly zabudla a ja a Sandra sme znova boli naj kamošky . Už som vedela skákať rôzne aj ťažšie prekážky . Na môj malý výlet som si spomenula až vtedy  keď mi predstavila toho chlapca . Volá sa Luke a je sympatický . Lenže to čo som v sebe skrývala ma začalo dusiť . Bola som smutná a moja starostlivá teta Helen si to všimla .

Jeden večer si ku mne sadla a spýtala sa ma :,, Čo ti je ?" moje hnedé oči sa  stretli s jej tmavými . Chvílu som rozmýšlala a po tej chvíli som sa rozrečnila :,, Raz keď som vysadla na Rosy ......

Takto som jej porozprávala celý príbeh . Na jej tváry sa nepohla ani brva . Po trápnom tichu sa ozval jej prenikavý hlas : ,, TO SOM EŠTE NEVIDELA "

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 23, 2017 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

PripravenáWo Geschichten leben. Entdecke jetzt