54%🌹

2 1 0
                                    

*betreft: COMMENTAAR*

(maandag 6/2/17 19:19 )

EVEN WAT KOMMENTAAR LEVEREN OP DEZE WERELD HOOR
WANT HET IS NODIG
OKE LETS START

❣ALLEREERST: SCHOOL
SIRIEUS IK STOND 11 TEKORTEN
EN NU.... 1 PERIODE LATER... NOG MAAR 2!! FUKING 2 TEKORTEN!! IK BEN ZO TROTS OP MEZELF😂😂 MAAR NU.... BLIJKBAAR IS OP MIJN SCHOOL LEREN GEWOON NIET OKE! IK BEDOEL... ALS JE LEERT, IS HET NOG NIET GOED!! IK ZAT LAATST TE LEREN VOOR FRANS, EN RAAD EENS? HET UUR VIEL UIT! TOEN GING IK LEREN VOOR NATUURKUNDE... IN MAGISTER STOND DAT IK HOOFDSTUK 4 MOEST LEREN.... EN VERVOLGENS KRIJG IK EEN TOETS OVER HOOFDSTUK 3! DIE IK AL EEN KEER GEMAAKT HEB!
EN BIJ DUITS.... LEREN VAN HOOFDSTUK 1 TM 4! VERVOLGENS VRAAGT DE DOCENT VRAGEN VAN HOOFDSTUK 5!!!
HOEZO ZEGGEN ZE DAN WAT IK MOET LEREN ALS HET TOCH NIET VAN NUT IS???

❣zakken chips
oke... iedereen weet... een zak chips bestaat uit: 5%chips, 95% lucht.... je koopt dus gwn een zakje lucht.... ik eet nu nauwelijks chips (alleen patatje joppie en pringles)(die dingen heten toch pringles??) want ik vind dit niet leuk... echt niet... het is gwn plastic verspilling.... jezus.C! maak dan gwn die zakken kleiner! mensen worden dit op een gegeven moment echt beu hoor!

❣I-am-adopted-by... fanfics
((MENSEN GA ME NIET HATEN DOOR DIT STUKJE ALSJBLIEFT?))
tja... dit idee is gejat van @Kipmeneer . Op wattpad zie je duizend boeken met zo'n titel als: I am adopted by (5sos/1D). zon boek met 6 hoofdstukken waarvan de laatste meestal zon ding is waarin dd schrijver zegt dat zij niet genoeg tijd voor dat boek heeft en gaat stoppen (mens, volgens mij verveel je je minstens wel 2× per dag hoor.) zo veel boeken over één knderwerp kunnen best irritant zijn, want dan sterven de normale boeken uit.... MAAR ALS HET GOEDE BOEKEN ZIJN MAAKT HET NIKS UIT HOOR!!😂 Anywoys... het is meestal zo'n boek over zon meisje dat in een weeshuis zit en die band vind haar dan zo speciaal omdat "iemand-van-die-band-heeft-zon-gevoel-van-OMG-DIT-IS-MISCHIEN-MN-ZUSJE!!" tja, dat dus, en dan adopteren ze die muppit en dan is ze verlegen en dan is een van de jongens verliefd op haar en dan gaan ze zoenen en dan word haar "toevallig-lang-verloren-broer-die-beroemd-is" boos en dan gaat het meisje vluchten en dan pleegt ze poging tot zelfmoord en dan ligt ze in het ziekenhuis en haar crush/adoptievader denkt dat ze dood is dus hij pleegt zelfmoord en dan denkt het meisje ook zovan: IK KAN NIET LEVEN ZONDER HEM!! (meid.... kortgeleden heeft hij je geadopteerd, en de rest van je 15/16 jaar dan?)
EINDE VERHAAL
kijk nou eens! ik heb een eigen IAMADOPTEDBY... fanfic geschreven in 2 minuten!😂

❣afstand
als je internetfriends hebt (k heb stuk of 30) dan besef je opeens: OMG NEDERLAND IS ZO GROOT! WAAROM??? want tja... je hebt besties die aan de andere kant van het land wonen (*AHUM* serena...*AHUM*) voordat je internetfriends had dacht je (als je in bevoorbeeld denhaag woont) zovan: groningen? ohja! dat licht een kilometertje verderop ofzo! CORRECTIE: SWS MEER DAN 1000 KILOMETER!! (denk ik) maar als je eenmaal een vriendin hebt die een aantal provincies verderop woont dan besef je pas dat dit land echt tyfus groot is, voor mijn gevoel even groot als noord-en-zuid amerika bij elkaar!
heftig he?☺

❣wiskunde
wiskunde... het meest onlogise vak op aarde.... er stond bij mij vandaag op de toets zon vraag van: wat is het nut van linaire grafieken?.... antwoord: HET HEEFT GEEN NUT OFZO.... ZE DOEN HET OM ONS TE LATEN STRESSEN!!
redelijk logisch antwoord dus....ik heb dit ook opgeschreven dus dat gaat de docent niet leuk vinden
lol

(onze leraar communiceert met ons via de smartboard)

mijn vingers doen pijn van het typen (dat mag ook wel voor die bijna 700 woorden hoor!!) dus ik denk dat ik stop met dit schrijven...
tja...
laat even weten als je meer van dit soort hoofdstukken wilt...
of van dit hoofdstukken die super lang zijn?(normaal gesproken doe ik elk hoofdstuk 3 zinnen van 8 woorden)
doei!!!

I AM LIKE A PRINCESSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu