66%

6 1 0
                                    

NUTTELOZE ZINNEN DIE IK MOMENTEEL IN ME HOOFD HEB. (en de nutteloze antwoorden daarop)


(schuingedrukt is mijn luie, verveelde, gedachte -ik, en de 'normaal getypte'is de "boze antwoord geven-ik")



~hoeveelste staan we nu in top ranking? gisteren stond dit boek nog op #14 in humor...

-IDK ga kijken


~deze CP is traag als de hell

-niet mijn schuld, het is een school computer, vind je het gek? ga naar huis. ga naar de goede wifi. ga naar je ouwe vertrouwde CP. ga spijbelen. ga naar de KFC.

~maark wil nie spijbelen k  ben braaf meissie remember?

-TUURLIJK BEN JE BRAAF MEISJE.... JE STAAT TWEE TEKORTEN, SLAAT ELKE DINSDAG DE LAATSTE DRIE UUR OVER OMDAT DIE TÉ SAAI ZIJN VOOR WOORDEN EN JE BENT EEN HOER OKE?

~ wow noemde ik mezelf nou een hoer??

-eeehhh.... nee... ik bedoelde.... KIJK DAAR! EEN UNICORN!!

~OMG WAAR???

- *rent weg als een speer*

~ik zie nergens een uni... huh? waar ben je???


~ ik heb een drie voor duits...

- moet je beter leren..



~ de socialisten in de 18e eeuw hadden veel donuts en daarmee wonnen zij de staats-verkiezingen.... staat daar nou sirieus donuts???

-nee er staat aanhangers... waar de hell zie jij ook maar iest wat lijkt op het woord donut??


~ik wil eten.....

-dan ga je eten... op vijf minuten afstand van de plek waar jij je nu bevindt zit de jumbo.... vier donuts voor een eurootje... je hebt tien euro.... ga halen voor de hele klas dan ben je een held ofzo....

~we zitten in de les

-sta op en loop weg

~maar dan krijg ik straf..

-DAT BOEIT NIEMAND EEN ENE FLIKKER, ALS JIJ DADELIJK TERUGKOMT MET DONUTS DAN AANBIDDEN ZE JE EN BEN JE EEN HELD!!


~uuhh...

-eten...

~ehh.. ik...

-GA GVD WAT TE VRETEN HALEN WANT JE MAAG KNORT ALS EEN GEK

~DEAL! IK GA GA ZO ETEN HALEN, OVER TWEE MINUTEN GAAT DE BEL EN IS HET PAUZE...

-héhé eindenlijk.....


~champignon

-patat

~Oeps, ik ben vergeten het bloemetje te zetten bij het hoofdstuknummer

-I don't care 'bout that bishh...


*IK VIND DIT LEUK OM TE SCHRIJVEN DUS....*

-_-_-_-WORDT VERVOLGD-_-_-_-



I AM LIKE A PRINCESSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu