55%🌹

5 1 0
                                    

het was 1 april. ik schrijf geen gisteren of een paar uur geleden want ik weet niet wanneer je dit leest of wanneer ik dit upload.

ik weet nu dat famous mensen/youtubers vaak origineel kunnen zijn met grappen...
zo had brandon rowland bijvoorbeeld als prank dat hij midden op de dag een foto plaatste op insta met: 'Hey guys, this is my last posts on social media ever, thanks for supporting me trough everything on this journey. I love you. goodbye.'
IK SCHROK ME WILD
IK WAS IN SHOCK
nou weten jullie dat ik fan van hem ben (en van zijn broers ook natuurlijk) maar ik vond dit vreselijk.... twee seconden later besefte ik wat voor dag het was en ik huilde... ik was vast niet de enige die zich dood is geschrokken? ik plaatste ook aarzelend een comment met: 'uhm... you scared me!🙊Happy april fools day honey😂🙈'
maarja. een april is niet de meest ideale dag voor mij😂😂

oke. voorbeeld twee:
hunter plaatste op insta een foto met daaronder: got a new girlfriend... sorry guys. still love you, I can't survive without all my fans!🙊❤'
iedereen gelijk weer gek worden en reacties plaatsen zoals:
'U'R CRAZY!! THAT SLUT! I HATE YOU NOW!!'
en:
'Ehh... april fool????'
maar er waren ook mensen die dachten dat het niet hunter was die op de foto stond, maar shawn mendes!!

voorbeeld drie:
Harm (HetGameS) plaatste foto van een rijbewijs, iedereen wist dat het een april grap was dus die zeiden: 'tis een ID kaart ofzoww, fijne 1 april dag harm!😊😂'
later plaatste hij foto van een auto...
mensen dachten dat het de auto van milan (milan knol) was. dus ook daar reacties met 'FIJNE 1 APRIL DAG!!'

MAAR MENSEN DAT OVER HARM WAS DUS ECHT GEEN APRIL GRAP!!! IK DACHT EERST VAN WEL MAAR HET IS GEEN PRANK!!!
IK HERHAAL
HET IS GEEN 1 APRI PRANK

HET IS ECHT WAAR!!!

oke.... volgende april (2018) wil ik ook keiharde pranks doen enzo😂😂

nou, nu hebben we allemaal geleerd dat we famous mensen en youtubers niet zo heel sirieus moeten nemen als het 1 april is😊

fjjne dag verder!!❤

《《HYPE》》

(370 woorden)

I AM LIKE A PRINCESSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu