Ehem ehem, kızlaar merhabayınız :D Şimdi biz dün Zeynep ile düşündük taşındık. İyi bir yerde bitirdiğimden dolayı, bölümün +18 devam etmesi şarttı. Bu yüzden, özel bölüm yayınlamaya karar verdim, fakat öyle bir yerde bıraktım ki, bir türlü devam ettiremedim. Ve daha önceden de belirttiğim gibi pek +18 yazabilme gibi bir kapasitem maalesef ki yok. Bu yüzden imdadıma Zeynep'im yetişti, allah razı olsun ki asdfg Bir döktürdü ki, oh oh :D Anlayacağınız üzere, bu bölümü ben yazmadım, bazı yerlerini değiştirdim ve kendim de bir şeyler kattım elbette, oraları hemencecik anlarsınız siz zaten, beni iyi tanıyorsunuz, dolayısıyla nasıl yazdığımı da.
Şimdi, böyle bir özel bölüm hazırlama nedenime gelecek olursak eğer, aramızda +18 okumayı sevmeyenler var, bu yüzden bu bölümleri okumadan, 68. bölümü beklemeleri tavsiye olunur. Uyardığım halde gelip saçma sapan yorum atarsanız , okumadan sileceğim. Çünkü kendimi boşuna sinirlendiriyorum. Sanki, okurken eridiğinizi bilmiyorum ben, sonra gelip ıyk bilmem ne diye yorumlar yazıyorsunuz. Gerçi bu bende olmadı, ama arkadaşlarımın hikayelerinde olduğunu gördüm. Sonuçta hepimiz aynı yoldan geldik lan! :D Her neyse çok uzattım, dediğim gibi... +18 bölüm tamamen.. Yani, full cinsel içerik bulunduruyor. Eğer cinselliği sevmiyorsanız ki, siz onu külahıma anlatın, her neyse okumazsınız ve 68. bölümü beklersiniz..
İthaf tabiki de Zeynep senin; @Zeynep1Dx. Eline emeğine, hayal gücüne, kalemine sağlık meleğim. Hiç bir koşul sunmadan bana yardım ettin, nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum, hakkını ödeyemem bebeğim benim. İnşallah yarışmada da kazanırsın ki kazanacaksın Tekrar teşekkür ederim♥
Multimedia'da ki gif fazlasıyla iddialı ha ne dersiniz? Neyse, Bölüm parçası var, onunla okuyabilirsiniz dilerseniz, iyi okumalar .x
--
"Tamam.." diye mırıldandım içimdeyken. İçimi dolduran sıcak his hareket etmediği sürece büyüyor gibiydi. "Tamam söyleyeceğim Harry." yükselmeye çalışıp dudaklarımı boynuna bastırdım. Dudaklarımın aralanıp dilimin tenine değmesiyle içimde hareket etti ve isteğim üzerine içimdeki hareketlerini arttırdı. Kendime engel olamayıp ellerimi yataktan kaldırıp boynuna doladım ve sırtına uzanıp tırnaklarımı tenine geçirdim. "Lexi." diye tısladı tahrik olurken. Ve gel-gitlerini hızlandırdı. İçimde gidip gelirken vücudu sarsılıyordu ve boynundaki haç kolyesi göğüslerime sürtünüyordu. Kendime engel olamıyordum. Ona dokunmak istiyordum. Yetmiyormuş gibi geliyordu. Boynunun üzerindeki dudaklarımı araladım ve dilimle tenini okşadım. Bunu yaptığımda iki tarafımdaki ellerini kalçalarıma yerleştirdi ve bana çığlık attırmak istercesine sıktı. İnleyerek bir kez daha tırnaklarımı sırtına geçirdim ve tenini çizdim.
Dişlerinin arasından bir inilti yükseldi ve beni geri düşürüp alnını alnıma dayadı. "Sen. Beni. Delirtiyorsun." Her kelimeyi söylerken içime bir kez daha girmişti. İnleyip yatakta gerildim. Hızlıydı ama acıtmıyordu. Sert değildi ama tutku doluydu. Kesinlikle iyi hissettiriyordu. Çok iyi. Umduğumdan daha zevk vericiydi. Kesik nefes alış verişleriyle göğsümün üzerinde sertçe inip kalkan göğsünden yayılan sıcaklık vücudumu sarıyordu. Tenlerimizin üzerindeki terler birbirine karışıyordu. "Hisset Lexi." dedi ve içimden çıkıp, kasıklarını kasıklarıma çarparak tekrar girdi. "Hisset bebeğim." Boynunu eğip dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Tam inleyecekken dudaklarının ustaca dudaklarımı kapmasıyla inleyişimi yuttum ve altında kıvrandım. Dudaklarımızı ayırıp fısıldadı. "Benim olduğunu hisset. Sonuna kadar benim. Sadece benim."Sertçe içime girip çıkmaya başladı. Onun olmuş olmamın ona verdiği hazla hızlanmıştı ve bu şaşırtıcı bir şekilde acıtmıyordu. Kasıklarım alev içindeydi ama alışmıştım. Aksine içimdeki her hareketiyle zevk doluyordum. "S-seninim." dedim kesik nefesimi kontrol altında tutmaya çalışarak. "Sana benden başka kimse sahip olamaz. Sadece ben.. Bir tek ben.." Vücutlarımızın hareketlerini sabitlemek için yükseldim ve ellerimi beline dolayıp onu kendime bastırdım. Vücudunun bana çarpışıyla sarsılıyordum. Başımı göğsüne dayayıp nefesimi tenine üfledim. "Alexis Winchester.." diye inledi ve başını arkaya atıp dudaklarını birbirine bastırdı. "Bana öyle şeyler yapıyorsun ki.." Başımı kaldırıp suratına baktım. Hareketlerini durdurmuştu. "Ne yapıyorum? Ne yapıyorum Harry?" diye sordum fısıldayarak. Başını suratıma eğdi ve bana baktı. "Ah siktir hayır bana öyle bakma.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Korkma (KİTAP OLDU)
Fanfictie11.09.2015 tarihinde basılıp kitap olmuştur. "Sadece beni görmeni, sadece bana bakmanı ve sadece benim yanımda olmanı istedim." Gecenin ardından gelen gündüz. Kavga ve aşk. Kötünün içindeki iyi. Dünya dengede durabiliyorsa, muhtemelen bu karşıtlık...