Remember

33 0 0
                                    

  
        În fiecare poveste există un început şi un final .
Cum ar fi povestea mea?
O poveste care a inceput,  și nu s-a încheiat si s-a oprit într-un loc.
Dar, e cineva care incepe sa-mi spună din nou povestea.
Şi sunt pe cale sã răspund cererii acestei persoane necunoscute. Şi astfel ,povestea mea care a fost întreruptă într-un loc, incepe din nou.
Asta...
Asta-i o parte din memoria mea pe care am îngropat-o.
Ce era?
Este un desen din copilăria mea, din perioada in care mi-am pierdut tatăl si fratele mai mic.
Asta-i o invitatie pe care mi-a trimis-o cineva.
Lucrurile pe care le fac bine, tot ceea ce-mi amintesc. Locul momentelor mele decisive si unde a fost creat sufletul meu. Aici, povestea mea incepe din nou. Povestea fiecarui copil incepe cu părinţi lui.
(Nu ştiu la ce te aştepţi ,dar nu mai am multe de spus din poveste- psihopat) "De ce oamenii îi ranesc pe alţii?
Dar inainte de asta de ce oamenii nu-i pot răni pe alții? Despre asta am fost curios când eram copil... unul foarte normal. "

Protagonistul dezvaluie trecutul sau, pe care cu greu si-l poate aminti. Acest fapt se datoreaza tragediei petrecute in copilaria sa. Totul începe cu un e-mail destinat acestuia in care apare o pictura pentru care acesta simte o legătură profund familiară ,modul in care e făcută, stilul sunt identice cu cel al fratelui sau cu toate ca desenul nu este identic cu cel din copilarie ,acesta fiind facut mai detaliat si mai bine schitat decat cel al fratelui sau mai mic, insa imaginea pastreaza aceeasi semnatură tipică ceea ce il impulsioneaza si mai mult pe acesta sa își dezgroape trecutul si să îşi recapete amintirile. Aceasta imagine il ajuta sa isi recapete o fărâmă din memoria sa ingropata adânc în minte .
  Aceasta a fost trimisă desigur cu un scopul .
Cineva din trecutul său îl caută si doreste să-si aminteasca .Pentru a se intoarce la locul unde a început totul ,pentru ca povestea să poata fi reluată.

Hello monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum