I remember you

20 0 0
                                    

"Motivul pentru care m-am intors a fost să te întâlnesc.
A fost pentru... momentul ăsta.

Nu sunt genul care să-ţi mulţumesc pentru lucrurile pe care le-ai făcut pentru mine fără să ţi le cer".
"Asta-i consecinţa unui om rău care face o faptă bună."
" Când te porţi frumos cu cineva, provoci probleme.
Stiai asta? "
"Deci toate astea pe care le-ai facut au fost pentru mine".
"De la început, de ce ai fost atât de obsedat de mine?

"Poate, a fost acel cuvânt. Cuvintele pe care am vrut sa le aud de la cineva.
Toata lumea mă trata cu dispreţ si se temea de mine, dar pentru prima dată in viaţa mea, am crezut c-am fost înţeles. Şi asta de la tine cand erai un copil." (criminal)

Reîntoarcerea in vechia casa, unde s-a petrecut scena in care acesta îşi pierduse tatăl si fratele, momentul care i-a schimbat in întregime viaţa, totul datorat acelei persoane care a fost atrasă de el ,doar la auzul acelor cuvinte .
In final acesta se reîntâlneşte cu persoana din trecut care s-a intors pentru a dezgropa adevaru ceea se s-a intamplat in realitate si motivul pentru care a intrat cu forţa im viaţa acestuia acea persoană este doar un criminal psihopat care a ajuns aşa din cauza torturilor avute in copilărie

N-am crezut ca un simplu cuvânt spus de un copil are consecinţe atât de tragice.
In cele din urmă criminalul nu a putut fi înţeles nici de acesta. Cu toate ca aflase povestea tragica a criminalului ,povestea care într-un final nu a fost aflată nici de tatăl copilului.
Protagonistul nu va reusi sa il inteleaga si nici sa simtă compasiune pentru acesta.
Simplul fapt pentru care protagonistul nu l-a ucis a fost...

Hello monsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum