V koupelně procházím kolem zrcadla a zhrozím se. To né, to nemůžu být já, já jsem vždy byla lehce oplácaná, možná obtloustlá, ale rozhodně ne obézní! Se strachem si stoupnu na váhu, 98 kg při 169 cm. Rozbrečím se. Tohle ne, tohle musím změnit, budu krásná, hubená a ukážu těm slepicím, že dokážu být hubená jako oni.. ne, budu ještě hubenější.
Dojdu do pokoje, zapnu si svůj počítač a hledám "jak rychle zhubnout" našla jsem něco, co se jmenuje "pro-ana blog" otevřela jsem to a vidím obrázek slečny, které mohlo být tak 17. Ta je úžasně hubená. Budu jako ona. Pak už jsem jen pár hodin projížděla různé pro-ana blogy a asky a kolem 21:00 jsem usla, po dnešku jsem byla hodně vyčerpaná. Ještě ke mně ve 20:00 přišla máma s večeří, ale tu jsem odmítla a vymluvila jsem se na to, že už jdu spát.
Ráno mě probudí skvělá vůně palačinek. Sejdu dolů po schodech s chutí, ale pak si vzpomenu na včerejšek, na mojí váhu, na ty asky a blogy a hned mě přejde chuť. " Mami, já dnes nebudu snídat, není mi úplně dobře. V noci jsem i zvracela", zalhala jsem. "Dobře zlato, jak myslíš, dneska tě nechám doma". Nechci mámě takhle lhát, ale pro krásu se musí trpět.
Máma odjela do práce a já si sepsala dnešní jídelníček: Oběd- jablko, Večeře- půlka papriky. Po celý den vypít dva zelené čaje bez cukru a jen vodu. Četla jsem, že zelený čaj pomáhá hubnutí. Byla jsem na sebe pyšná, že jsem to tak krásně zvládla. Taky potom jsem hledala různé cviky na ploché břicho, mezeru mezi stehny adt. Když jsem to vše našla, mohla jsem se pustit do hubnutí.
ČTEŠ
Já...ta divná
Teen FictionAhoj,jmenuji se Amy, je mi 13 let a bydlím v New Yorku. Chodím na základní školu,tento rok chodím do sedmě třídy...No řeknu vám, docela síla.